19900327

Alla inlägg under oktober 2010

Av Jenny Burman - 21 oktober 2010 16:25

Jävlar va jag är dålig på det här med bloggen :p haha 

Har funderat ett tag på om jag lika gärna ska lägga ner hela skiten och ta bort den men det är skönt att kunna ha ngnstans att skriva av sig oxå .


Jaja , vi får se hur det blir .

Nu är iaf mammas plupp 4 månader och 3 dagar gammal , herregud !

Igår fick han sin första smakportion , morötter :) Mumms !

Haha , han såg lite rolig ut , kollade på mig precis som att "men va ska jag göra med det här" satt med maten i munnen och och flinade och gapade efter mer men det åkte varken ut eller ner i magen :p hehe , tillslut spottade han ut det och gjorde grimaser (stavas?) SÖTNÖTEN !!!!


Ja iaf så är man i Alfta hos moder . Hon håller ju på att flytta så jag och Melvin åkte hit i måndsgs för att hjälpa och för att umgås med mormor Gun ;)

Idag blir det träffa Johanna en sväng tror jag , sen blir det hemfärd för i morgon blir det bvc . Får vi se om lillskiten växer som han ska , men det tror jag har då inte varit några problem förr :)


Nej men va ska man mer skriva . Tror det får vara bra för denna gång så får vi se när nästa inlägg blir eller om bloggen läggs ner :p


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards