19900327

Direktlänk till inlägg 9 november 2010

Jaha vart tog Tisdagen vägen då ?

Av Jenny Burman - 9 november 2010 17:33

Ja idag är det Tisdag och jag tycker att jag precis klev upp men kl är snart sex , herregud dagen har flygit iväg .

har fixat lite här hemma idag , städade klart det lilla som vart kvar sen igår sen satte vi upp en lampa i köksfönstret , jag sydde upp gardinerna sen åkte vi och lämnade Hannas bil , handlade och nu är vi hemma .

Ja dagen har gått fort , tänk om varje dag kunde gå så här fort :p


har precis ätit lite championsoppa och nu vilar vi våra magar lite så ska vi smälla i oss lite våfflor sen , mmm mumma :)


Melvin har iaf kommit på att mamma och pappa tycker att det är väldigt enerverande (stavas?) när man skriker det högsta man kan hela tiden .

Så det är vad Mellis har sysslat med idag , skrika högt högt högt , världen "tjejskrik" lite sött men hemskt irriterande när man försöker prata med ngn och dom inte hör vad man säger eller tvärtom , men som sagt var , hemskt gulligt :p


Nu våfflor , ha´de :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Burman - 12 november 2010 14:33

Ja , igår vart det en tripp till Alfta , det behövdes . Va helt underbart att få lite ensamn tid med Johanna , bara snacka skit och va precis som förr i tiden . Träffade även på Miia på bussen till Alfta , det var ett trevligt litet återseende :)...

Av Jenny Burman - 10 november 2010 14:04

Ja äntligen är det lite vitt ute . Det har man längtat efter . Idag när jag klev upp så hade jag en julkänsla i kroppen , precis så som det känns när man kliver upp när man ser julpynt överallt , snö på hustaken och backen och en gran som lyser upp...

Av Jenny Burman - 9 november 2010 23:30

Jaha då va hösten slut oxå , även om jag inte tror att denna snö kmr ligga kvar så kan man väl fortfarande säga att det är vinter :p   Jävlar va jag är sugen på att ta med Melvin på typ öppna förskolan eller nå liknande , hmm tål att funderas på ...

Av Jenny Burman - 8 november 2010 22:36

Eller snarare städa städa städa fram din sura min...... Nej riktigt så illa är det väl inte men herregud va jag inte kände för att städa idag , det är förmodligen därför vi fortfarande håller på :p Men snart så är det skinande rent ! Lillkillen...

Av Jenny Burman - 8 november 2010 13:58

Jahapp , då va det Måndag och vi har städdag . Suck , känner inte alls för det , idag tar det eot extra mkt , känner inte för ngt . Helst skulle jag vilja att tiden gick lite fortare . Fy är inte på humör för ngt .   Jaja , iaf så ska jag ivä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards