19900327

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Jenny Burman - 7 november 2010 21:53

Alltså jag har beslutsångest , vet inte hur jag ska ha bloggen .

Testar så här ett tag får vi se om jag känner mig nöjd om ngn dag :p

För jag ska försöka vara mer aktiv på bloggen ;)

Har sagts förrut men jag ska försöka ta mig i kragen !

Av Jenny Burman - 7 november 2010 21:05

Jaha , idag är det alltså Söndag .

Åkte hem till Söderhamn idag efter en helg hos mamma utan mamma , hehe .

Tyckte att katterna behövde lite sällskap nu när mamma är borta .

Har väl inte gjort så mkt , mest sutti och kollat på tv och slappa :)


Sitter nu och kollar runt lite på nätet , kollar lite träningsgrejer .

Är i såååå jävla grymt dålig form , men jag känner inte för att gå på gym här i stan där jag inte känner en kotte och inte har ngn att träna med . Så därför sitter jag och kollar vad det finns som man kan göra hemma :p  

Är sugen på ett Wii fit men vet ju inte ens om det är värt att slänga pengar på det , kanske är värsta b saken . Ngn som vet hur det är ? Om det är nå som är värt att testa ? Eller om ni har några andra förslag på vad man kan göra för att komma i form och gå ner några kilo (helst ganska många kilo) så släng iväg en kommentar :)


Ja , nu vet jag inte om jag har så mkt mer att säga .

Slänger väl in en bild på Melvin sen i helgen oxå så ni har ngt att kolla på ;)

 

Puss på er :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards