19900327

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Jenny Burman - 8 februari 2010 13:06

Ja det har inte riktigt blivit som jag tönkt mig dom senaste dagarna , men det ör inget jag klagar för .

Jag åkte ju till Viktor i onsdags och trodde att jag skulle hem på fredagen , men det vart så himla sent då så det blev ingen hemresa och Viktor kunde ändå inte vara med Freddan för han skulle jobba dagen efter , lika som han gjorde i fredags .

Så alltså trodde jag att jag skulle hem på Lördag men Viktor kom hem igen och sa att han skulle jobba dagen efter igen , så det blev inge Freddan och det vart även den kvällen sent så varken han eller jag orkade köra til Alfta . Jahapp så nu har jag vaknat tidigt sen i fredags , är tvungen at vakna och se till så min käre pojkvön kmr upp . Haha , komiskt , han är arton år men han kmr faan inte upp på mornarna , han är svår väckt , han vaknar inte av att klockan ringer på högsta så därför vaknar jag då automatiskt även om han ställer sin egen klocka och ska försöka komma upp själv .

Så jag tycker att jag kan lika gärna ställa min klocka , vakna och väcka honom .

Hehe , jag vaknar ju ändå vilket som .

Iaf klockan har varit ställd på kvart i sex både fredag , lördag och söndag men idag vart det ännu tidigare , för han skulle åka härifrån kvart över sex så det var bara att vakna det och försöka få liv i Viktor .

Men shiiiit va tröt jag var , fy satan , hemskt med tidiga mornar när man ändå inte igentligen behöver upp .

Jaja , jag lyckades ju somna om iaf och sova ett bra tag , sen vart det ut med vovvarna och nu sitter jag här , tror jag ska tvätta lite mer kläder som jag gjort i flera dagarn nu , känns som att det aldrig tar slut .

Men iaf , jag har ju haft ngt att göra dom här senaste dagarna iaf , jag har städat i tvättstugan och tvättat tvättat tvöttat .

Så tiden har gått , och tur är det .

Nej nu ska jag kolla till hundarna och sen kanske ta mig en macka eller ngt .


Vi hörs , tänkte bara at jag var tvungen att skriva lite så ni inte tror jag är död :p


Pussas :)

Ovido - Quiz & Flashcards