19900327

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Jenny Burman - 27 februari 2010 14:42

Det var ett tag sen :p haha , svårt att blogga utan internet :p hehe , men det är på gång men det kan nog ta minst en vecka till , kanske två om jag har riktig otur .

Jobbar på det iaf :p hehe ,

Ja som sagt , har flyttat nu . Får se om jag slänger upp nå bilder på lägenheten sen om det är ngn som är intresserad ?

Först och främst ska jag ju se till att internet vill komma :p


Trivs svn bra hittills , på måndag är det två veckor sen vi flyttade in :p

Tiden går fort :p

Hehe , var förresten till Bm i måndags , kom lite försent för bilen vela inte starta och det är inte det lättaste att hitta ngn som har en bil att låna ut :p hehe , dom flesta jobbar ju men det löste sig iaf :p

Fick lyssna hjärtljud och kolla lite värden .

Fick väga mig och jag är otroligt stolt , har bara gått upp två kilo sen sist :) Hehe , jag tycker iaf att det är otroligt bra för det känns som att jag väger tio kilo mer minst för magen börjar bli lite ivägen :p Hehe , jaja . två kilo är ett stort +.

Hjärtluden låg iaf på 155 och lät bra , eller det lät fint för att citera bm , och det kan jag verkligen hålla med om att det gjorde :)

Ja vad har mer hänt i veckan , hmm , jag träffade Johanna en sväng i torsdags , hon var i söderhamn och gjorde halkan så vi passade på att vara en sväng , vart lite kina mat , gott gott . Men konstigt nog tyckte jag inte att dom hade lyckats lika bra denna gången , jaja , får hoppas det är ngt tillfälligt för nästa gång vill jag ha mumms mat ;) hehe

Hmm , mer än det , jo jag va till Valbo i tisdags med mamma , köpte nya köksstolar och lite smått och gott , nytt rumsbord med :p Trevligt trevligt , älska IKEA :)

Va till Gävle idag igen för det mobila bredbandet vela inte fungera så va tvungen lämna tbx det , vart en sväng på IKEA idag med .

Läre fylla på ljusförrådet ;) Hehe , så nu har jag köpt lite ljus igen :)

Nu sitter vi hemma hos mamma och ska få mat , sen blir det hem och hitta på ngt . Myyyyys kväll röstar jag för , och kolla in den där misslyckade melodifestivalen , eller om vi skippar det :p

Dyker det upp ngt bättre så skippar vi lätt mellis :p

Hehe , förresten är det bara jag som tycker det ska bli grymt skönt och slippa OS ?

HATA OS , fy faan :p


Nu är maten klar , ciao :)

Ovido - Quiz & Flashcards