19900327

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Jenny Burman - 10 februari 2010 12:57

Jaha , ja vad ska jag skriva .

Hmm måste ju uppdatera lite iaf , även fast det inte händer NÅGONTING alls för mig nu för tiden .

Ja idag vart det vakna kl kvart i sex av att Viktors mamma står och skriker , fast vi hade sagt att jag skulle ställa kl som vanligt men det räckte tydligen inte för henne .

Jaja , allt var frid och fröjd efter det och Viktor kom upp i tid så planen var att vi skulle käka frukost tsm , jag klädde på mig och gick upp och väntade och Viktor skulle bara ta på sig ett par strumpor så skulle han komma .

Ja tjena jag , kl vart så pass mkt så dom var tvungen att åka typ om fem minuter , jaha ingen frulle .

SÅ jag gick ner och var lite smått irriterad men tänkte att jag inte skulle förstöra morgonen med mitt humör .

Då börjar den jäveln , sånt där tål jag INTE !
Han har kollat min tele och fått för sig en massa saker , jag har absolut inget emot att Viktor kollar min tele när jag vet det för jag har inget att dölja .

Men jag tycker det är jävligt fult att sätta sig och snoka när personen siter uppe och väntar på honom , tycker även det är fult att snoka nöär jag vet vad det är han snokar efter .

Min kära kille kan få för sig ibland att det är folk som stöter på mig fast dom bara är kompisar , han har inte förstått vad det där med skämt är och det är ju inte så att jag skämtar tillbaka , inte om samma saker iaf .

Jaja , han får soms agt kolla på min mobil hur mkt han vill , men när han börjar snoka efter saker som han kan vara sur och grinig över bara för att han misstolkar smsen så har han faan gått över gränsen .

Eller är det bara jag som tycker det ?

Är det inte normalt för en tjej att ha killkompisar ?

Jag menar Viktor kan misstolka ett sms som det står "Vad händer i helgen då ?"

Då tror han på en gång att den som skrev det vill ngt , om det är en kille så klart , att den killen vill knulla eller bara vill förstöra .

Men men , har väl hans kära ex att tacka för det , så tack så mkt Madde !


Nej men nu får ni inte tror att Viktor är värsta cp jämt eller jo det får ni väl tro men det är inte så , han har bara in i helvete svårt att lita på folk .

Spec när det gäller andra killar som är kompis med hans tjejer .

Men man får hoppas att det växer bort , har redan blivit grymt mkt bättre så han måste ju ha insett att även fast folk håller på så är jag inte intresserad .


Jaja , npg tjatat om det .

Vad faan ska man göra idag då , hmm .

Ja Viktor kmr väl vid fyra så får vi se om jag åker hem till mamma en sväng , eller jag en sväng , åker jag idag så blir jag hemma tills på söndag .

Fast det blir jag om jag åker i morgon med .

Jaja , vi får se vart livet för oss :) Hehe


Ha´de , pussas :)

Ovido - Quiz & Flashcards