19900327

Alla inlägg under februari 2010

Av Jenny Burman - 2 februari 2010 21:34

Allt vore så underbart om det kunde lösa sig .

Om Viktor kunde få ett jobb ngn gång så skulle allt kännas tre miljoner gånger bättre , jag hoppas det löser sig .

Nu låter det som att allt hänger på honom och att jag ska leva på honom , så är det absolut inte .

Jag gör oxå så gott jag kan .


Iaf vart ett kort inlägg , kände för att skriva av mig lite :)


Pussas :)

Av Jenny Burman - 2 februari 2010 20:27



"Jag tävlar hos knoddis.com om ett eget designat väggord!
Tävla HÄR du med!"

Av Jenny Burman - 2 februari 2010 20:10


"Jag tävlar hos knoddis.com om en
nappflaska, haklapp & pipmugg!
tävla 
HÄR du med!"

Av Jenny Burman - 2 februari 2010 15:01

Jag är så grymt sugen på att åka bort , få komma bort ett tag även bara över helg eller nå , fast helst en vecka .

Men det ska ju vara ngt om inte är så dryt .

Hmm en kryssning kanske , eller ngt .

Fjällen skulle vara mysigt det med , bara slappa och åka skoter eller nå :p hehe

Blir ju inga skidor iaf , för det åker inte jag .

Åhhhh vorde så kul och kunna göra ngt , både jag och Viktor är riktigt sugen på att åka bort men vi vet inte vart eller vad vi ska göra .

Ngn som har ngt förslag ?

Vore sjukt kul om ni kmr på ngt mysigt , roligt man kan gör över en helg eller en vecka , så peppra mig med förslag :)


Pussas :)

Av Jenny Burman - 2 februari 2010 12:01

Ja som sagt , det är tråk , det tråkigaste som finns är att sitta och vänta på ett samtal . Finns inget värre än att vara fast vid telen .

Skulle egentligen ha varit upp till byn idag , får se om jag hinner det nu då när jag måste sitta hemma och vänta på telefonsamtal :p hehe

Ja , som sagt så håller jah tummarna för att det blir BRA besked på telen annars vet jag faan inte vad som händer .

Men men , tiden får visa vad som kmr hända och ske :p

Hehe , jag vet inte riktigt vrf jag skrev nu , kände för att uppdatera lite och så passar jag ju på att skriva så mkt som möjligt när man inte är med Viktor :p

Men nu får det nog räcka .

Har inge mer att skriva och snart ballar det ur totalt :p hehe ,


Pussas :)

Av Jenny Burman - 1 februari 2010 23:02

Idag vaknade jag vid ett , hade så jävla svårt och somna igår som vanligt när inte Viktor är här .

Vaknade och smsade med Johanna ,  bestämde att vi skulle dra till Bollnäs och kolla lite .

Hoppade in i duschen och sen klädde jag på mig och fixade lite , sen vad det bara att hämta Johanna som kom med bussen :p

Åkte till Bollnäs , kollade först på Kappahl , hittade lite små kläder där .

Sen kollade vi in på sko affären men det fanns inte så mkt intressant just för tillfället , Johanna kollade bara på en väska oxå så :p hehe ,

Sen Lindex , hittade lite små plagg där med :p Hehe ,

Sen Åhlens , ännu mer kläder , bara åt bebis så klart .

Sen Kina och åt , MUMS .

Jag älskar Kina , skulle kunna bo där och bara leva på deras mat :p hehe

Sen vart det Åhlens igen , Johanna skulle kolla efter ett halsband men hittade det inte så då drog vi på Apoteket , tog sin lilla tid för att komma fram till att jag inte ska ha några tabletter fast läkaren först sagt det men sen ångrade sig . Haha , ja vad ska man säga , dagens sjukvård :p

Sen vart det Karlssons , hittade ÄNNU MER kläder , sen Dollar , Johanna handlade lite prylar :p

Sen hem , in på ICA och hämta mitt paket som hade kommit .

Så det enda jag handlade åt mig jälv idag var ett lypsyl , och så hämtade jag ut kläderna då , men det var inte bara åt mig :p hehe

Samanlagt vart det väl en 14 bodys , tre par byxor , en pyjamas och lite annat småt och gott :p Hehe ,

Det är bra med REA :p hehe

Iaf , en mkt lyckad dag , kvällen fortsatte här hemma , kollade igenom alla kläder , kollade outsider , åkte och handlade lite mer mat :p hehe , och massa prat så klart :p hehe , Alltid trevligt .


Nu sitter man alltså här själv , inte uppskattat , hade hellre legat i en soffa eller en säng och myst med älsk , saknar honom fast jag såg honom igår . Jaja , kärlek är faan lite skadligt ibland :p


Jaja , inget mer att skriva för tillfället :p

Ha´de , pussas :)

Ovido - Quiz & Flashcards