19900327

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Jenny Burman - 7 juni 2010 19:43

...eller det har inte varit min dag på några dagar nu .

Började med att man trampade snett på ngt konstigt vis i lördags så man fick hoppa på kryckor lördagen och igår , men idag var det mkt bättre så det var väl pga att jag tog kryckorna och inte belastade benet .

Hade ont som satan i ljumsken/bäckene så det vart väl nå kepig knyck på någe vis när jag trampa snett .

Och som jag skrev tidigare så har det tryckt på neråt så innihelvete , ont gjorde det .

Kunde knappt stå rakt men det gick över fort .

Sen har jag bara kännt mig allmänt konstig hela dagen och nu har jag fått halsbränna oxå så jag var tvungen att åka till stan och köpa samarin .

Så ena är det ett tecken på att det är ngt på gång eller så är det bara min  kropp som tycker om att jävlas med mig för nu på väg hem från stan kom det ett sånt där tryck neråt igen och om jag ska försöka förklara så känns det ungefär så som jag kan tänka mig att det känns när ungen trycker på , känns liksomk som han försöker trycka sig ut . Jaja , ni fattar säkert :p

Så nu ska jag svälja min samarin och sen ska jag sätta mig i soffan och slappa och se om det blir nå bättre :p

Vila mig för det känns som att jag behöver det fast jag inte gjort ngt på hela dagen :p hehe


Ha´de

Av Jenny Burman - 7 juni 2010 13:36

Känner mig inge pigg alls , vill helst bara krypa ner under ett täcke och slappa bort hela dagen men jag har ju lovat att ta ut hundarna på korshögen så det är väl bara att pallra sig ut ur denna lägenhet och sätta sig i bilen och åka .

VILL VERKLIGEN INTE !

Men , jag läre väl dra mig nu , har dragit ut på det tillräckligt nu .


Ha´de

Av Jenny Burman - 7 juni 2010 12:36

Det gör ont , herregud .

Det känns som om ungen är påväg att trycka sig ut , det trycker som satan neråt , känns som att hela jag ska gå sönder .

Trycker kanske inte är rätta ordet men vet fasiken inte hur jag ska förklara det annars , och så värken , som en otrolig mensvärk .

Jaja , det kmr ju bara ibland så kanske en förlossning på g snart ?

Inte mig emot , låt bara Viktor komma hem först :p hehe


Nu vila i soffan , för jag känner mig inte på g :p

Av Jenny Burman - 7 juni 2010 07:26

Jenny är tlött , har varit vaken sen 05.40 .

Kunde inte somna om pga illamående så nu känner jag mig död :p hehe

Men nu vart det blankt i huvudet och jag vet inte riktigt vad jag vela få ut av detta .

Nu ska jag försöka sova en sväng i min ensamhet :)


Ovido - Quiz & Flashcards