19900327

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Jenny Burman - 9 juni 2010 22:49

... gången på typ nio månader som  jag har svårt att sova och det spänner på bra nog i magen :p hehe


Ja dagen har varit som alla andra dagar , slapp i soffan och vänta på att Viktor ska sluta jobba .

Sen for vi in mot stan en sväng för att handla lite och hämta ut lite kläder som jag beställt .

Inte nöjd med amningsbharna men va faan dom får duga när man bara går hemma , har ju beställt en annan oxå så får vi se om den är bättre isf skickar jag efter fler sånna :p hehe

Ingen som har ngt bra tips på ngn skän , bra amnings bh ?


Efter stan blev det hem och städa av lite eftersom Jenny ligger på latsidan hela dagarna , men jag är så sjuuuukt trött hela tiden :p

hehe

Sen kom Viktors farmor och farfar en sväng , sen vart det mat :)

Tacos , mums !

Sen kollade vi klart på Alice i underlandet , halv bra film . Gick att kolla på :p

Och nu har Viktor somnat och jag kan inte sova så jag sitter här :p

hehe


Men nu ska jag kika runt lite så får vi se vilken  tid jag somnar inatt :p hehe förmodligen inte för sent eftersom jag kmr vakna av viktors kl kvart i sex i morgon :P hehe Och sen så är det besök hos bm och sen föräldrar grupp så lite sämn måste jag ha fått :p hehe


ha´de




Ovido - Quiz & Flashcards