19900327

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Jenny Burman - 16 juni 2010 21:06

Nu har jag drömt om förlossningen dom senaste dagarna igen , gjorde lika förr .

Har drömt många gånger om förlossningen och den går alltid bra och det är alltid samma kön på bebisen när den kmr ut , en flicka .

Lika nu som alla andra gånger och det är så tydligt att det är en flicka liksom , det upprepas flera gånger i drömmarna , det är ena ngn som säger flera gånger att det är en flicka eller så har hon enbart rosa kläder .

Precis som att det är ngn som verkligen vill övertyga mig om att det är en flicka , men jag har ju haft en känsla av att det blir en pojk , likaså Viktor .

Men nu har jag drömt det där så ofta så jag börjar tveka , det kanske är det som är meningen , att jag ska tveka ?

Jaja , vi bryr oss inte om det blir en flicka eller en pojke , vi kmr älska den lille lika mkt ändå .

Men jag har hört att om man drömmer att man får en flicka så blir det oftast en pojke och lika tvärtom , ska bli kul och se om det stämmer .

Vi får se om det blir en lite flicka eller en pojke , vi hoppas att få se det helst dom närmaste timmarna :)

Spec nu efter en timmes prommis :)


Nu är jag klar så nu ska jag säga ha´de för sista gången idag :)

Av Jenny Burman - 16 juni 2010 21:02

...är det så här att jag och Viktor tog en promenad , jag kände att jag behövde röra på mig och hoppas även på att det ska skynda på lite så den lille kmr ut snart ;)

Det vart en promenad hem till Viktors föräldrar , tog en timme att gå dit , iofs gick vi inte fort då så det tar ju mkt längre tid då .

Men nu hoppas jag att det hjälper till så att jag med lite tur kanske kan få åka in i natt eller i morgon med tanke på att vi har bf i morgon :)

Viktors pappa fick skjutsa hem oss , orkade inte gå en timme till och min ljumske sa ifrån efter den där timme och jag vill kunna gå i morgon med :p hehe


Nu ska vi kolla lite tv sen blir det sängen .

Ha´de :)

Av Jenny Burman - 16 juni 2010 13:57

Kan iofs vara för att jag precis har vaknat efter en eftermiddagslur eller vad man ska säga .

Herregud jag hoppas jag vaknar till liv snart .


Iaf , ingen som har ngt bra förslag på bra filmer ?

Är så himla sugen på att se en riktigt bra film , helst svensk , vet inte men jag har hamnat i ngn konstig period när jag bara vill se svenska filmer :p Kom med MÅNGA förslag :)


Ha´de

Av Jenny Burman - 16 juni 2010 06:27

...bebis inatt heller .

Nu är det en dag kvar till bf så i morgon ska den vara här om den inte har en egen vilj av stål vilket den verkar ha :p


Ovido - Quiz & Flashcards