19900327

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Jenny Burman - 15 juni 2010 12:48

....att jag blir himla avudsjuk på alla som har fått sin bebis redan .

Vill oxå ha min plupp här nu !

Läste nyss på en blogg att hon ligger på förlossningen nu i denna stund och väntar på att bli mamma , FUSK !

Jaja , min tid kmr väl :)

Oj

Av Jenny Burman - 15 juni 2010 12:36

såg att jag inte uppdaterat här sen i fredags , hehe , kanske folk har börjat fundera på om jag fått en bebis men så är inte fallet .

Är bara det att helgen spenderade jag med att njuta av min mans närvaro , och sen har jag helt enkelt inte haft lust att blogga eller så har jag haft ont så jag inte har setat vid datorn för det .

Kan säga att igår trodde jag helt ärligt att det skulle komma en bebis , vaknade på natten och kände att det molade på i magen , lyckades somna men vaknade strax före fem av att jag hade ont son satan bak i ryggen och hade en värk som var ungefär som mensvärk fast hundra gånger värre :p hehe

Det gav sig aldrig men jag vela inte väcka Viktor utifall det inte var ngt så han fick sova i lugn och ro medans jag låg och försökte koncentrera mig på ngt annat än att det gjorde ont .

Vid kvart i sex så vaknade Viktor till liv av sin väckarklocka , han låg väl till sex innan jag berättade att jag hade ont och att det var lika bra att han tog sin egna bil till jobbet utifall det skulle bli ngt så han avr tvungen att komma hem .

Vi klev upp , han gjorde sig i ordning för jobb och jag la mig i soffan och försökte få i mig lite frulle .

Efter att ha legat i soffan ett tag och efter att viktor hade åkt så bestämde jag mig för att ta en värktablett och lägga mig för att försöka sova då smärtan hade börjat avta .

La mig och fick ligga ett tag innan jag lyckades somna , sov väl till tio elelr nå då mamma ringde och väckte mig .

Klev upp och sen hade jag som mensvärk lite till och från hela dagen , nedre delen av ryggen värkte även lite till och från .

Idag vaknade jag iaf inte av att jag hade ont , men har haft lite småvärk till och från , la mig i badet tidigare för att se om det gick över och det går ju över till och från men så kmr det tillbaka , men det sitter inte i länge och det kmr inte regelbundet överhuvudtaget så det är ju inte på gång men kanske inom snar framtid , kan man ju hoppas iaf .

Jaja , nu har jag uppdaterat lite så ni vet att det inte har kommit ngn bebis än :)

Men blogglusten finns liksom inte , så jag kan inte lova när nästa inlägg kmr , ska försöka uppdatera i morgon om det inte kommit ngn bebis tills dess så slipper ni fundera :p


Är iofs bara två dagar kvar till bf så det kan ju iofs bli när som helst :)


Ha´de

Ovido - Quiz & Flashcards