19900327

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Jenny Burman - 10 juni 2010 09:38

....vill verkligen INTE åka ngnstans idag , känner inte alls för att träffa folk idag .

Men jag ska iaf iväg på besök hos bm , föäldrargruppen bestämmer jag mig om sen när jag är där , men det lutar åt att det inte blir ngt .


Nej fy va det är tråkigt , jobbigt för samtidigt som jag inte har ngn lust med ngt och inte vill träffa folk så vill jag hitta på ngt , less på att bara sitta hemma .

Jaja , dagen blir som den blir :p



Ha´de

Av Jenny Burman - 10 juni 2010 06:34

...vecka idag , och enligt mensen så här den stora dagen här , men idag tror jag inte det blir ngt :p Hehe , fast amn vet ju aldrig :p


Inatt somnade jag vid ett ungeför eller nå sånt :p hehe

Tror att min kropp kände sig utvilad och konstigt nog känner jag mig piggare denna morgon än jag gjort på flera mornar , men tröttheten hinner fortfarande komma :p Hehe

Fattar inte att jag har så svårt att somna om när Viktor kliver upp på mornarna , förr kunde jag somna om men nu är det helt omöjligt .

Även om jag är svin trött när klockan ringer för att väcka honom så är jag hur pigg som helst när han har gått utanför dörren även fast jag bara legat kvar i sängen .

Jaja , får kanske in lite morgon rutiner ist då :p haha

Idag blir det alltså Bollnäs på sista bm besöket hoppas jag :p haha , hade hoppats på att det förra var det sista men tydligen inte .

Sen är det sista föärldrargruppen oxå , men jag vet inte .

Viktor jobbar ju så han blir inte med så vi får se om jag går dit eller om jag struntar i det , för det är ju trots allt frivilligt .

Annars så ska väl vi åka till mamma eller mamma komma hit idag för Jonas ska ju få sommarlov idag så det bjuds på tårta :) Hehe , mer än det vet jag inte vad som händer . Vi får väl se , nu ska jag kolla runt lite här och sen äta en macka eller två :p


Ha´de



Ovido - Quiz & Flashcards