19900327

Direktlänk till inlägg 16 juni 2010

Jag är såååå trött !

Av Jenny Burman - 16 juni 2010 13:57

Kan iofs vara för att jag precis har vaknat efter en eftermiddagslur eller vad man ska säga .

Herregud jag hoppas jag vaknar till liv snart .


Iaf , ingen som har ngt bra förslag på bra filmer ?

Är så himla sugen på att se en riktigt bra film , helst svensk , vet inte men jag har hamnat i ngn konstig period när jag bara vill se svenska filmer :p Kom med MÅNGA förslag :)


Ha´de

 
 
Elin

Elin

16 juni 2010 14:48

ojj svenska filmer är en kluring det! Men om du gillar barnfilmer så kan det ju aldrig gå fel med astrid lindgren man blir så glad av hennes filmer! Annars finns det ju en hel del fjortis filmer som kan vara lite underhållande såsom hata göteborg och fjorton suger! Annars kan jag bara tipsa om småstadsliv 1-3 dom filmerna är hysteriskt roliga eller riktigt tråkiga beroende på vart i landet man bor! Lyckat till med bebisen! Riktigt fin blogg du har! :)

http://mylifeinnorrland.bloggplatsen.se

 
Enander

Enander

16 juni 2010 14:49

Kopps och Torsk på tallin är dem bästa svenska filmerna som gjorts iaf :)
Annars om du vill se annat så är Dansar med vargar och Iam legend sjukt bra filmer :)

http://enaander.bloggplatsen.se

 
Elin

Elin

16 juni 2010 14:54

Okej ja dom är bra är ju själv ifrån bollnäs där dom spelas in!

http://mylifeinnorrland.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

amanda

16 juni 2010 17:24

I taket lyser stjärnorna :)
Den är jättebra :D
och, jag vet att det här inte är svensk film men jag älskar dom :)
Du har antagligen redan sett dom, men twilight och new moon ;D

 
Johanna

Johanna

16 juni 2010 17:42

Hoppas din bebis tittar ut snart =)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Burman - 12 november 2010 14:33

Ja , igår vart det en tripp till Alfta , det behövdes . Va helt underbart att få lite ensamn tid med Johanna , bara snacka skit och va precis som förr i tiden . Träffade även på Miia på bussen till Alfta , det var ett trevligt litet återseende :)...

Av Jenny Burman - 10 november 2010 14:04

Ja äntligen är det lite vitt ute . Det har man längtat efter . Idag när jag klev upp så hade jag en julkänsla i kroppen , precis så som det känns när man kliver upp när man ser julpynt överallt , snö på hustaken och backen och en gran som lyser upp...

Av Jenny Burman - 9 november 2010 23:30

Jaha då va hösten slut oxå , även om jag inte tror att denna snö kmr ligga kvar så kan man väl fortfarande säga att det är vinter :p   Jävlar va jag är sugen på att ta med Melvin på typ öppna förskolan eller nå liknande , hmm tål att funderas på ...

Av Jenny Burman - 9 november 2010 17:33

Ja idag är det Tisdag och jag tycker att jag precis klev upp men kl är snart sex , herregud dagen har flygit iväg . har fixat lite här hemma idag , städade klart det lilla som vart kvar sen igår sen satte vi upp en lampa i köksfönstret , jag sydde ...

Av Jenny Burman - 8 november 2010 22:36

Eller snarare städa städa städa fram din sura min...... Nej riktigt så illa är det väl inte men herregud va jag inte kände för att städa idag , det är förmodligen därför vi fortfarande håller på :p Men snart så är det skinande rent ! Lillkillen...

Ovido - Quiz & Flashcards