19900327

Direktlänk till inlägg 17 juni 2010

Värkar....

Av Jenny Burman - 17 juni 2010 20:12

Har haft kraftiga värkar idag , började vid halv fyra , la mig i ett bad med förhoppning om att det skulle kännas mindre men det gjorde det inte .

Efter att ha haft ont till och från ett tag så började jag små kolla lite på kl , ca 10 minuter mellan värkarna .

Ringde förlossningen om pratade med dom för jag vet ju inte riktigt hur det ska kännas så jag är inte säker på att det är just värkar .

Berättade hur det låg till hon tyckte jag skulle ta det lugnt och om jag kan sova inatt så är det bara bra , blir det värre eller om det kmr oftare så skulle jag höra av mig igen så så nära är det väl inte men det gör sjukt ont när det kmr så jag hoppas på en bebis inatt eller i morgon :)


Nu ska jag testa klippa Viktors hår får vi se hur mkt jag hinner innan det kmr en ny värk , får väl helt enkelt ta en paus då :p


Ha´de

 
 
Idaho

Idaho

17 juni 2010 22:38

Sv: Jaha, ja då är det väl bara att vänta på bebbeb =)

OK. Nice =)

Ida

http://www.idaho.bloggplatsen.se

 
Idaho

Idaho

17 juni 2010 22:40

Hur var det när du blev gravid, alltså var det planerat? När bestämde du dig för att behålla barnet? Typ så =) Förlåt om det verkar som negativa frågor, men är nyfiken som attan ;)

Kram Ida

http://www.idaho.bloggplatsen.se

 
Idaho

Idaho

17 juni 2010 22:41

När förlovade ni er? =)

Nu bidde det många frågor ... Men som sagt, nyfiken e man =)

Ida

http://www.idaho.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Patricia

18 juni 2010 00:29

Lycka till och hoppas att allt går snabbt och smidigt :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Burman - 12 november 2010 14:33

Ja , igår vart det en tripp till Alfta , det behövdes . Va helt underbart att få lite ensamn tid med Johanna , bara snacka skit och va precis som förr i tiden . Träffade även på Miia på bussen till Alfta , det var ett trevligt litet återseende :)...

Av Jenny Burman - 10 november 2010 14:04

Ja äntligen är det lite vitt ute . Det har man längtat efter . Idag när jag klev upp så hade jag en julkänsla i kroppen , precis så som det känns när man kliver upp när man ser julpynt överallt , snö på hustaken och backen och en gran som lyser upp...

Av Jenny Burman - 9 november 2010 23:30

Jaha då va hösten slut oxå , även om jag inte tror att denna snö kmr ligga kvar så kan man väl fortfarande säga att det är vinter :p   Jävlar va jag är sugen på att ta med Melvin på typ öppna förskolan eller nå liknande , hmm tål att funderas på ...

Av Jenny Burman - 9 november 2010 17:33

Ja idag är det Tisdag och jag tycker att jag precis klev upp men kl är snart sex , herregud dagen har flygit iväg . har fixat lite här hemma idag , städade klart det lilla som vart kvar sen igår sen satte vi upp en lampa i köksfönstret , jag sydde ...

Av Jenny Burman - 8 november 2010 22:36

Eller snarare städa städa städa fram din sura min...... Nej riktigt så illa är det väl inte men herregud va jag inte kände för att städa idag , det är förmodligen därför vi fortfarande håller på :p Men snart så är det skinande rent ! Lillkillen...

Ovido - Quiz & Flashcards