19900327

Direktlänk till inlägg 28 juni 2010

Kul...

Av Jenny Burman - 28 juni 2010 12:30

Det är ju alltid lika roligt när man för en gångs skulle har tid att sätta sig vid telen och då är det ingen som svarar .

Eller dom är borta på ärende som det så fint heter , hahaha , det är ju skrattretande .


Jaja , iaf .

Idag är första dagen jag och Melvin är ensam hemma utan pappa , eller vi va ensam en sväng igår oxå men det var bara ngn timme .

Hittills har det ju gått bra :p hehe

Vi tog oss sov morgon , med några matstunder då iofs , men ändå rätt skönt att sova till halv elva :p hehe

är ju inte direkt jobbigt att slänga fram patten åt honom för han fick ligga och mysa med mamma i sängen när pappa åkte till jobbet så jag behövde ju iaf inte gå upp och hämta honom varje gång han skulle ha mat :p hehe

Sen dess har vi inte gjort mkt , Melvin har legat och vädrat stjärten lite och mamma har ätit frukost och nu ligger lill prinseni sin säng och sover lite , förmodligen vaknar han snart och vill suga lite tutte :p

Livet som mamma känns helt underbart , visst allt är inte så roligt .

Kan ju inte påstå att jag älskar att kliva upp på nätterna och mata , men som sagt så går det oxå , det ör ju inte resten av livet jag ska kliva upp mitt i nätterna och slänga fram patten :p

Tycker att allt rullar på och att det mesta går prima , Melvin är för det mesta snäll men när han väl bestämt sig för ngt så är det bara så då skriker han tills han får som han vill .

Men för det mesta är han en snäll och tyst kille som mest bara finns där och är söt :)


Iaf så har jag funderat på det här om man ska skriva om förlossningen .

Är det ngn som är intresserad av det ?

För jag vet fasiken inte om jag minns det , iofs kn jag sätta mig och läsa igenom papprena eller så får det bli ngt kort av dom minnena jag har :p

Är ju svårt att minnas allt , det blir lätt att man glömmer , jag menar den smärtan är ingen man vill minnas :p hehe


Idag jobbar som sagt Viktor , han slutar väl vid fyra som han brukar kan jag tänka mig .

Så idag blir bara en hemma dag , hade tänkt att jag aknske skulle ta mig en prommis med Melvin och Berta men det kanske får vänta tills Viktor har kommit hem , vi får se :)


Nu ska jag nog inte sitta vid datan nå mer , kolla facebook en snabbis bara sen så blir det tvn en sväng :)

Usch dåligt samvete för att jag inte ör ute när det är sånt fint väder .


Ha´de

 
 
Idaho

Idaho

29 juni 2010 23:33

Ja, men go for förlossningsberättelsen =)

Ida

http://www.idaho.bloggplatsen.se

 
Idaho

Idaho

29 juni 2010 23:34

Vad härlig liten kille Melvin verkar vara =)

Ida

http://www.idaho.bloggplatsen.se

 
monica

monica

30 juni 2010 19:13

jag vill läsa om förlossningen :D Vi måste komma och hälsa på någon dag:) va så länge sedan vi sågs och så vill ja ju självklart träffa lilla gossen åxå:D kram

http://raggardich.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Burman - 12 november 2010 14:33

Ja , igår vart det en tripp till Alfta , det behövdes . Va helt underbart att få lite ensamn tid med Johanna , bara snacka skit och va precis som förr i tiden . Träffade även på Miia på bussen till Alfta , det var ett trevligt litet återseende :)...

Av Jenny Burman - 10 november 2010 14:04

Ja äntligen är det lite vitt ute . Det har man längtat efter . Idag när jag klev upp så hade jag en julkänsla i kroppen , precis så som det känns när man kliver upp när man ser julpynt överallt , snö på hustaken och backen och en gran som lyser upp...

Av Jenny Burman - 9 november 2010 23:30

Jaha då va hösten slut oxå , även om jag inte tror att denna snö kmr ligga kvar så kan man väl fortfarande säga att det är vinter :p   Jävlar va jag är sugen på att ta med Melvin på typ öppna förskolan eller nå liknande , hmm tål att funderas på ...

Av Jenny Burman - 9 november 2010 17:33

Ja idag är det Tisdag och jag tycker att jag precis klev upp men kl är snart sex , herregud dagen har flygit iväg . har fixat lite här hemma idag , städade klart det lilla som vart kvar sen igår sen satte vi upp en lampa i köksfönstret , jag sydde ...

Av Jenny Burman - 8 november 2010 22:36

Eller snarare städa städa städa fram din sura min...... Nej riktigt så illa är det väl inte men herregud va jag inte kände för att städa idag , det är förmodligen därför vi fortfarande håller på :p Men snart så är det skinande rent ! Lillkillen...

Ovido - Quiz & Flashcards