19900327

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Jenny Burman - 7 november 2009 15:26

Fy faan , vilken jobbig morgon .

Va trött som satan när kl ringde och man skulle försöka få upp Viktor men det var nog för att vi inte gick och la oss förens typ halv tolv :p Låter inte så sent men det va ganska sent för mej känner jag :p hehe


Jaja , igår kom Viktor hem vid fem tiden ngn gång , då vart det duscha sen gjorde vi mat , eller jag gjorde mat rättare sagt .

Sen satt vi och tog det lugnt ett tag framför tvn sen abr det av hem mot Johnny och dom , satt där ett tag och pratade och hade allmänt trevligt , pratade om allt möjligt . Var mysigt att hitta på ngt ist för att bara sitta hemma jämt :p Hehe , kom hem vid halv elva eller lite före kanske , då var jag sugen på lite mat igen så värmde lite av det som var kvar och Viktor stekte hamburgare som vi hade fått av Johnny .

Sen vart det tv ett tag och sen alltså sängen :p Hehe

 

Idag vaknade man upp vid sju tiden men vi låg och drog oss en timme ungefär , eller ja jag försökte få fart på Viktor rättare sagt .

Så visade Jenny sitt dåliga morgonhumör , hatar när folk ska börja dryga på mornarna . Men det gick över ganska fort .

Åkte iväg med Viktor och sen hem och kissade med Berta sen bänkade jag mej framför tvn , var trött som satan så trodde jag skulle somna en sväng till men så vart det inte , vid tio tiden kom pappa hem en sväng innan han skulle iväg igen :p Hehe , Han vela att jag skulle tvätta idag men känns inte som att jag har ngn ork alls till det så det blir väl sura miner sen när han kmr hem . Men va faan , kan inte orka allt han frågar om jämt heller :p hehe , måste få lata mej ;)

Så dagen har bara innebärt tvn tittande och promenader med Berta . Kom precis hem från en promenad på ca en halv timme .

Måste säga att min vovve har världens sämsta kondis , hon är helt slut efter en halv timmes promenad , men men :p

Skönt att få röra lite på fläsket iaf , för min del då alltså ;) hehe ,

 

Dagen kmr nog bara innehålla latheter , pappa ska bort på ngn konsert eller nå ikväll i stan , vet inte riktigt vad det va han skulle på men skitsamma var det väl oxå :p

Jag och Viktor blir nog kvar en natt till här hemma , eftersom han tydligen ska med Johnny i morgon oxå .

Vet ju inte hur sent han kmr hem idag heller så . Kanske blir sent .

Så vi får se om jag orkar köra till Alfta en sväng till bror idag eller om jag tjatar på pappa sen att vi ska åka i morgon så jag slipper köra :p hehe ,

Är ju farsdag i morgon med så kanske ska ta det som argument :p hehe .

Har inte köpt ngt till min far men han får väl några trisslotter som vanligt , det brukar vara uppskattat :p

 

Nu ska jag lägga mej på soffan igen , är helt slut i kroppen men det beror nog på att jag inte gör ngt på hela dagarna förutom att går ut med Berta när hon behöver kissa och få lite motion :p Hehe

 

Ha´de , får se om det blir ett till inlägg ikväll eller hur det blir :)

 

19 dagar kvar :)

Längtar !!!!

Ovido - Quiz & Flashcards