19900327

Alla inlägg den 16 november 2009

Av Jenny Burman - 16 november 2009 23:34

Jahapp , då satt man här igen :p

Vart inge data igår och därför vart det inte heller ngt inlägg .

Går dagen var det städa städa som gällde , tycker inte jag gör ngt annat .

Städa upp hos pappa för han skulle få främmande , eller vi eller vad man säger :p

Men till slut visade det sig att det inte vart nå, jag som hade gjort så fint .

Men vi åt gott och så så det gick bra ändå :p hehe

Sen for jag och Viktor hem till Alfta , orkade inte sova hos pappa nå mer och hemma hos Viktor kunde vi inte sova eftersom Berta förmodligen löper , och det blandat med tre hanhundar är inte ngn bra blandning :p hehe , så det blev Alfta , men det var skönt att vara utan föräldrar ett tag .


Var iofs en ganska jobig natt för mej , var upp varannan timme och kissade , helt sjukt jobbigt !!!!

Sen var jag vaken en timme tidigt i morse sen lyckades jag somna om , och vaknade sen vid nio tiden , då var det bara att kliva upp , göra sig i ordning och åka .

Var dax för möte på familjecentrum idag , tog prover , vilket gick som vanligt , skit !!!

Dom hittar aldrig nå blodådrer på mig så dom får försöka pressa ur blod när dom lyckats hittat ngt litet kärl .

Men det gick inge bra idag , dom lyckades inte få ur så mkt blod dom behövde , SKIT !!!!

så nu är jag blåstucken i båda armarna utan resultat , måste tbx senare och göra det .

Fick även tid för ultraljud , blir i början av Januari :) LÄNGTAR !!!!
Ska väl försöka ta proverna då igen så får vi se , men några prover fick dom ju , för i fingret forsa blodet bra nog så dom proverna såg toppen ut :)


Efter familjecentrum åkte vi mot Söderhamn , gick och fikade hos Viktors farmor och farfar sen följde jag med Lena och handlade :)

Sen gjorde hon mat när vi kom hem , sen åt vi sen vart det bara laaaaat .

Sen vid halv nio kom mamma med tåget till Söderhamn så då hämtade jag henne , se åkte vi hem och åt mackor , mums mums !
Och nu sitter jag här efter att ha kollat lite tv och kollat runt lite på bdb :p hehe

Nu blir det nog sängen snart , känner att jag är så trött så jag snart somnar sittande i soffan :p hehe , men det är ju ganska sent för att vara jag , brukar ju gå och lägga mig vid tio :p


BTW det var ngn som hejjade på mig på familjecentrum idag va ?

Viktor sa att han hade hört ngn som sa "hej Jenny" , jag ber isf HEMSKT mkt om ursäkt hörde inget alls och var inte meningen att verka stram :)

Vart faktiskt lite nyfiken så läser du detta så kommentera att det var du så slipper jag fundera över de ;) och igen förlåt för att jag inte hejjade eller hörde :p hehe


Jaja , nu sängen ;)


Ullared , vill ha nu !

Viktor , saknar nu !

Bebis , vill att du växer nu !

:) <3

Ovido - Quiz & Flashcards