19900327

Alla inlägg den 17 november 2009

Av Jenny Burman - 17 november 2009 22:53

Sent igen , men jag glömde totalt tiden , började med lite pyssel idag .

Först gjorde jag och mamma nå tavlor , dom vart fiiin :p hehe

sen började jag med lite julpyssel , längtar som satan tills jul . Var riktigt roligt med pyssel :p


Nu blir det snart sängen :p


NattiNatti :)

Av Jenny Burman - 17 november 2009 14:07

Nu är det ju så här att dom som inte tycker att jag borde ha barn , som tycker att jag är för ung och som tycker att jag inte kan hålla mig till samma kille kan ju sluta läsa min blogg så slipper ni irritera er på mitt liv och mina val .

Man är ganska patetisk och har nog inte så mkt till liv om man orkar sitta och kommentera påståenden tycker jag .


Men nog om det :)

Idag vaknade jag förvånandsvärt tidigt även fast det blev en sen kväll igår för att jag och mamma pratade :p

Vaknade vid tio toden , sen vart det soffan och prata skit med mamma , sen ringde jag försäkringskassan och försökte få ngn ordning på allt skit som kommit därifrån .

Vart som förväntat tokig på dom , fattar inte hur dom tänker men men .

Det är väl så sverige är , ingenting som dom har att göra med har ngn mening känns det som .

Efter det vart det ännu mer prat med mamma , och nu sitter jag här vid datan och tråkar .

Väntar på att Johanna kanske ska komma förbi en sväng innan hon ska iväg och jobba :)

Längesen man såg na , sist var när hon fyllde år .

Och som vanligt längtar jag som en tooook till ullared , ska bli sååååååå himla roligt att komma iväg och handla ihjäl sig .


Men men , nu har jag inte mkt mer att skriva :)


Får se om det blir ett till inlägg senare , men det brukar bli det när jag är hemma hos mamma utan Viktor :p hehe


Saknar dig Viktor <3

Älskar dig !

Ovido - Quiz & Flashcards