19900327

Alla inlägg den 30 november 2009

Av Jenny Burman - 30 november 2009 12:05

Fy f**n , jag är inte aktiv på min blogg känner jag :p hehe , men det känns som att sista tiden har jag inte haft ngt att skriva , eller så har jag bara inte haft ork :p hehe , men men ska försöka uppdatera er lite nu då .


Torsdag : Ställde kl på 4 för man skulle upp och duscha och greja eftersom vi skulle åka och hämta Johanna kl 5 sen vidare till mållongen och sen Ullared :)

Men jag vaknade vid 03.05 eller nå sånt :p Så då kändes det inte som ngn idé att försöka somna om så jag låg kvar i sängen ett tag och smsade lite sen fråga jag Johanna om hon var vaken och det var hon , sen vart det duschen , sen klä på sig , sen lite frukost och lite smink och borsta tänderna sen for vi mot Q8 och tankade , då kom vi på att vi glömt gpsen så vi vände sen hämtade vi Johanna och sen till Mållongen , där satt dom och väntade på oss . TYPISKT :p hehe , sen for vi iväg , jag körde först och sen skulle mamma ta över , första biten på resan gick bra sen när jag och mamma bytte så hon körde ist så började fjantet , Marie åkte först och det vart fel körningar efter felkörningar för hennes gps vela inte visa rätt väg .

Men tillslut var vi framme , det hade tagit typ mellan åtta och nio timmar för all felåkning och så med fika och mat pauserna då oxå :p

Skulle checka in i stugan men vi var en halvtimme för tidig för att få göra det så ist så för att sitta och vänta åkte vi iväg ner och började shoppa ist , började med att jag och Johanna gick med varann i början men efter  ett tag så sprang vi ifrån varann och så hitta vi varann och så sprang vi ifrån varann och hittade varann , och så fortsatte vi så där ett tag , sen kom mamma och gick med oss , så vi bestämde oss för att gå ut en gång bara för att se hur mkt vi hade handlat för hade ganska dålig koll på det och man vill ju inte stå där och så räcker inte pengarna , så jag , Johanna och mamma gick och betalade våra grejer , och jag hade så klart handlat för mest , som vanligt ;) hehe , mamma och Johanna hamnade väl på 2600-2700 ngt sånt och jag 5800 :p hehe ,

Gick till bilen med grejerna sen in igen och fortsatte shoppa :p hehe , efter att varit inne ett tag och vi kände oss nöjd för dagen så fortsatte vi tre upp och checkade in oss i stugan , och sen satt vi och väntade på att dom andra fem skulle komma så vi fick äta för både jag och Johanna var svin hungrig :p

sen vart det mat på samma ställe som förra året och jag kan ju säga att det var INTE värt pengarna , det var MKT godare förra året så inte vet jag va det var för fel om dom bytt ägare eller kock eller nå .

Så vi var fett onöjd med maten , så när vi kom tills tugan började vi äta godis ist :p hehe , sen gick alla och la sig och jag och Johanna vart vaken extra längen :p hehe


nu orkar jag inte skriva mer , skriver mer sen :p  måste kolla frysen efter mat och ringa mamma sen ut med Berta :p


Ha´de så länge :)

Ovido - Quiz & Flashcards