19900327

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Jenny Burman - 14 november 2009 11:17

Halloj !

 

Idag är det lördag och jag är ensam hemma hos pappa idag igen , tråkigt "/

 

Gårdagen var mys , Viktor kom hem ganska tidigt , vid fyra ngt om jag inte minns helt fel . Då duschade han , sen beställde vi kina mat och hämtade det . Det var smasken kan jag säga , även fast jag åt det förra helgen med men men :p hehe

Alltid lika gott med Kina tycker jag iaf .

Kvällen spenderades sen bara framför tvn , mysigt .

 

Idag vet jag inte vad som händer som vanligt , förutom att jag går här hemma och längtar efter Ullared :p hehe

Men men , får hoppas att Viktor kmr hem tidigt idag med , men det tror jag att han gör .

Jaja , nu ska jag kila iväg , kmr ändå inte på ngt mer att skriva :p hehe

 

Ha´de !

Ovido - Quiz & Flashcards