19900327

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Jenny Burman - 5 december 2009 20:13

Nu kmr uppdateringen , haha , sämst på att skriva :p hehe .


På fredagen (förra veckan då alltså) så vaknade jag och johanna vid nio tiden tror jag :p hehe , tog det lugnt och åt lite frulle , gjorde oss i ordning och sen vart det städa ur stugan och plocka in allt i bilen , sen vart det att checka ut ur stugan och fortsätta shoppingen :p

Var grymt mkt folk , drygt som f**n , så det var inte mkt mer än en timmes shopping den dagen skulle jag tro , men vi var nöjd ändå , för vi vela bara hem :p hehe ,

Så jag och Johanna gick till bilen och försökte trycka in det sista , var tur att vi inte skulle ha ngn mer med oss i bilen , hehe , det vart proppfullt i både bagage och baksäte :p Johanna satt nog ganska trångt där bak skulle jag tro :p hehe , efter ett tag kom mamma och vi började våran resa tillbaka . Men jag och Johanna var hungrig så vi bestämde ganska snabbt att vi skulle stanna , mamma skulle ju ändå tanka så :p hehe , men jag var VERKLIGEN inte nöjd med maten , ska man ha ett matställe ska man kunna laga maten som finns i menyn och vara trevlig mot gästerna vilket han inte kunde . Men men , resan fortsatte efter maten , det var drygt som f**n , önskade att det hade funnits en lite snabbare väg . Men det gick betydligt bättre än vägen ner även fast det kändes helt fel för alla småbvägar fram och tillbaka . Men men till slut va vi hemma , kl nio var vi i Alfta igen så det var skönt :)

Sen vart det lite plock och sen sängen eftersom man inte fått så mkt sömn natten före :p hehe




Lördag: Spenderades hemma med bara slapp , gjorde inte mkt alls , Viktor kom hit senare på kvällen och det är ju alltid lika mysigt med myyyys ;) hehe


Söndag: Gjorde inte såååå mkt tror jag , julpyntet som vi inte hann med tidigare i veckan vart då , vart inte överdrivet mkt pynt blir mer sen :p

Första julskinkan vart så klart gjord oxå ;) vilket är ett måste ;)


Måndag: Åkte till Söderham vid halv nio tiden för att Viktor skulle köra på trafikskolan , vart inte mkt mer gjort den dagen :)


Tisdag: Lat dag .


Onsdag: Mer körning på trafikskola för Viktor och jag hälsade på faster en sväng .


Torsdag: Hemgång för mig , skönt och komma hem till Alfta igen :) Halt som satan ute , hemskt med dåliga vinterdäck :p


Fredag: Vaknade , mamma sprang runt som en tätting , upp , Gerd kom över på fika , sen dusch , sen övertalade jag mamma att åka till Bollnäs , var sugen på att hitta på ngt och kolla runt lite på Dollar , tycker att det är roligt att bara kolla :) Vart så klart att man handlade lite , jag köpte en sjuktbra borste år Berta , på Mobackes :) den var dyr men LÄTT värd pengarna då inget annat har funkat för hennes päls . Vart även annat småplocj ch så mat :)

Sen hem så kom Viktor och det vart goood mat med familjen , sen långprommis med Berta , sen badade Viktor och jag fixade med löshåret som har legat sen stormässan ihop trasslat , det tog tid men nu är det fint igen (så fint det kan vara iaf) måste bara färga håret så jag kan använda det igen , kan ju inte ha rött hår och brunt löshår :) haha ,


Lördag: Laaaaaaaataste dagen ever typ , det enda jag gjort idag (som det känns alltså) är lååång prommis med Berta :) Nu tv och senare förmodligen tv :)

Ovido - Quiz & Flashcards