19900327

Alla inlägg den 30 december 2009

Av Jenny Burman - 30 december 2009 14:36

Sista Onsdagen detta år :)


Vaknade vid ett idag , hade tydligen varit dryg mot Jessica inatt när jag sov :p hehe

Sen klev vi upp och gjorde frulle , vart varm oboy och mackor :p

Sen lite tv tittande , och sen klädde Pesse på sig så skulle hon gå hem så jag följde med och gick ut med Bertis en sväng .

Och nu har jag kommit hem och slagit mig ner vid datan igen :p hehe


Idag kanske Johanna kmr förbi en sväng om hon hinner , skulle tydligen laga mat med bror sin och sanna sen skulle dom käka allihopa när mamma hennes sluta jobba :p så vi får se hur det blir .

Annars blir det väl bara hemma för mig vid datan som vanligt :p

Viktor kmr väl ikväll så , myyyyyys ;)


Nej nu ska jag läsa bloggar och snacka vidare med folket på msn :p


Ha´de , pussas :)


:)

Av Jenny Burman - 30 december 2009 01:19

Hoppla :)


Har gjort om bloggen nu så får vi se hur länge jag är nöjd med det :) hehe


Dagen har varit så där , segt till och börja med .

Känner att jag inte alls har ngn energi över till ngt alls , trött och slut och har ingen lust med ngt alls .

Dagen började iaf med att jag vaknade vid tolv tiden , la mig i soffan och slappa framför tvn , då ringde dom från soc och vela ha fler papper av mig så det var bara att åka dit idag oxå .

Tog med mig Bertis så jag slapp åka själv :p hehe , sen hem , handla mat och hem och slänga sig framför tvn .

Senare dax för matlagning , vart wok . Gott gott :)


Sen hörde Jessica av sig så gick och mötte henne efter jag hade ätit .

Blir att hon sover här inatt , så slipper jag sova själv ;) Hehe ,

Vi gick och släppte Berta en sväng så hon fick springa av sig , trodde jag iaf men hon var inte så pigg på det . Lite för kallt åt henne tror jag , men det klart -21 grader , då vill inte jag heller springa i snön , haha :)


Sen in och kolla tv , sen gjorde vi kola . Såg ut som den skulle bli vääääldigt misslyckad där ett tag men det rätta till sig :)

Gott vart det :p

Sen film , vart nyaste Wallander , Skytten :)

Och nu har jag hjälpt  henne skaffa blogg och hon hjälpte mig göra om min :)

Alltid bra med lite goda råd :) Haha .

Nu blire nog kväller snart :)


I morgon kmr nog Johanna och leker en sväng , sen kmr Viktor senare på kvällen , Myyyyyyyys har saknat honom :)


Jaja , skriver mer ngt tag , ni har fått en liten uppdatering nu iaf :)

Ni får ha det så bra :)


Pussas :)

Ovido - Quiz & Flashcards