19900327

Alla inlägg den 26 december 2009

!

Av Jenny Burman - 26 december 2009 11:18

Ursäkta för miljonte gången .

Är sååå dålig på att uppdatera .

Har liksom aldrig tid , eller jo jag har igentligen all tid i världen men det blir aldrig nå sitta vid dator längre och sitter jag så är jag bara in på bdb och kollar bilder fort :p hehe

Iaf så är julhelgen snart över .

Har inte kännts som jul tycker jag , julafton kändes inte ens som julafton .

Kanske inte är så konstig eftersom min far blivit anti julen på ngt konstigt sätt .

Det var inte en enda julsak i hela lägenheten , det enda som fanns i lägenheten som hörde julen till var julöl och julkorv .

Inte spec trevligt tycker jag , fick inte ens julmat på julafton .

Jag menar hallå , julen , har han helt glömt bort vad julen är ?

Maten var ju god och så men jag menar det känns inte så himla kul när folk frågar va man gjort så får man svara , "Nej jag satt hemma hos pappa och åt plankstek"

Inga julklappar heller , fick lite pengar så va det bra med det .

Jaja , klagar inte för igentligen gör det inget om man inte får nå julklappar men det är liksom det att man har lägtat till julen så får man inte fira nå jul .

Tur att jag lyckades tjata åt mig julmat dagen innan iaf , annars vette faan hur det hade känts .

Fick oxå fira jul med mammsen tidigare , kan ju säga att det var betydligt trevligare , mer jul .

Det var både julmat , och allt vad det nu innebär och julpynt , julgran , julklappar och massa mys med hela familjen .

Det är så en jul ska vara , sen tycker jag att det är tråkigt att vi inte umgs nå med släkten , det är liksom bara jag mamma och jonas när vi firar jul , och så va självklart Viktor med men annars är det ingen annan .

Men men , kan ju alltid hoppas det blir bättre nästa år , för då finns det ju barn som ska fira sin första jul .

Vill inte ha det som i år då .


Iaf , så har det inte hänt spec mkt sen jag sist skrev .

Har varit hos Viktor en hel del faktiskt , Berta gillar det skarpt för där har hon en hel gård att springa runt på :p två gårdar tillochmed :p

Men nu är vi i Alfta igen , Viktor åker väl hem idag så får vi se om Berta följer med honom tbx eller om hon får va kvar .

Förmodligen vill han inte åka med henne på bussen så jag får väl ha henne här oxå .

Iofs är det inget dåligt med det heller , jag kmr ju sakna henne om hon inte är här med mig .

Men för hennes skull kanske det vore kul om hon fick komma tbx till Norrala , hon tycker ju om att vara där så :p


Nej men nu finns det inte mkt mer att skriva om , nu får vi se om jag blir bättre på att uppdatera ett tag  nu när jag blir ensam några dagar och ändå bara är i Alfta :p


Ha´de och hoppas alla haft en super bra jul :)

Ovido - Quiz & Flashcards