19900327

Alla inlägg den 15 december 2009

!

Av Jenny Burman - 15 december 2009 21:40

Helgen , ja va ska man säga . Trevligt och träffa farmor iaf .


Igår åkte vi hem , Annelie stannade kvar där nere .


I lördags kom vi dit vid fyra eller nå , då vart det mat .

Köttbullar , mumms :)

Sen vart det bara slapp framför tvn , och så lite godis så klart .

Söndag vart det bara hemma dag , och på kvällen kom barnen och lussa för oss :)

Gullig , men Jenny hade grym huvudvärk så hon begav sig in i sovrummet och slängde sig på soffan och blundade , och lyssnade på tvn . Slängde ett öga lite då och då .

Sen inte mkt längre efter folket hade gått hem , bäddade Viktor ner mig i sängen och jag somnade väl typ ett tag efter nio bara :p hehe ,

Även fast jag somnade så tidigt dagen innan så sov jag till typ tio dagen efter oxå :p hehe , Sen bar det av mot Sunnansjö tror jag det hette , lämnade Annelie och åkte ner på beget och skulle tanka , men vad händer inte då .

Jo automat helvete tar mitt kort , eller ja Annelies kort .

Jaha det var bara att gå in och försöka få hjälp , pinsamt men vad skulle jag göra då .

Sa till och dom typ förklara att det kunde bli så där ibland och att jag skulle försöka pilla in ett till kort och trycka på avbryt så skulle det komma ut .

Men det funkade inte , jag försökte till och med med mina hårspännen , hehe , alla som åkte förbi måste ju ha funderat .

Iaf , en kille kom ut och skulle hjälpa oss men det gick inte , fy faan kallt och stressad och trött och hungrig kunde det bli värre ?

Fick vänta ett bra tag innan han fick tag i ngn , sen vänta på att den farbrorn skulle komma . Iaf så löste det sig till slut .

Åkte hem till farmor , plocka undan grejerna , packade och bäddade , åt lite mackor .

Och sen va det bara att säga farväl åt folket som va där .

Begav oss hemmåt vid tolv tiden , lite efter kanske .

Va iaf hemma vid tre i Alfta , sen vart det ut med Bertis så hon fick springa av sig , sen slapp hemma :p

En sväng på affären sen mat och sedan tv hela kvällen för att sedan sova :)


Idag vaknade jag vid sju tiden av att mamma höll på att stöka i köket , klev upp och fixade i ordning mig och hängde med till Bollnäs , mamma skulle ge blod och sen handla lite .

Så det vart sjukhuset först en halvtimme eller vad det tog , sen Ica , sen Rusta , pressbyrån och kirra lite grejer , Dollar , ngn optik grejs , beställde glajjer , stan på nya sko affären , hittade ett par skor , sen Lidl för att handla några sista grejer och sen hem och packa ur allt :)


Sen åkte mamma och hämtade jultallrikar åt oss alla , vart mat sen paketutdelning .

Tack för alla julklappar :) (Vi firar tidig jul med mamma för hon ska resa bort och blir borta över jul så då blir vi hemma hos far under julen :))

Vi fick ett Nintendo Wii som var till hela familjen , så det har varit nött det sedan dess och nu har jag precis badat och nu sitter jag här .

Tror jag ska nöta lite mer spel :)

Sen blir det kväller ska ju upp i skaplig tid i morgon och åka till Söderhamn med Annelies bil och lämna Viktor hemma , han vill tydligen inte va med mig nå mer .

Hans skoter är viktigare :p


Nu blir det åter till spelet :)


Ha´de :)

Ovido - Quiz & Flashcards