19900327

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Jenny Burman - 27 december 2009 22:19

Halloj :)


Söndag idag . Viktor vart kvar igår , han åkte hem idag ist . För miiiin skull :)

Gullet mitt ;)


Iaf , igår så vart det affären sen hem hjälpa Jonas och ploca upp glas .

Stackarn skulle vara duktig och diska så tappade han grejer i golvet så det var glas typ överallt i hela köket :p hehe

Så det tog sin lilla tid , sen vart det börja på med maten lite smått , sen satt jag i rummet med darling ;)

Jonas fortsatte med disken , sen började jag med maten på riktigt :p haha

Vart kött , bea , pommes och sallad , MUMS :)


Efter maten vart det slapp , jag tog ett bad och rådde om mig själv , kan ju säga att det var bra nooog skönt :)

Eftet det vart det film , började se 30 November men den va typ förstörd , så vi bytte till Solstorm ist .

Längesen man såg den , helt vrickad film igentligen , men jag vet inte men det är ngt som gör att jag tycker den är rätt bra ändå .

Efter det vart det lite tv och sen sängen .


Och idag vaknade vi vid halv tolv , sköööönt och sova ut :)

Sen vart det mys ett tag , sen tv , sen åkte Viktor hem "/

Så gick jag hem och åt lite och sen vart det tvn , känner mig inte spec pigg idag .

Feber och allmänt slut , är väl förmodligen en förkylning på g .

SUCK , vill inte bli sjuk nu behöver all energi jag kan ändå .

Nu har jag precis äti lite , vart Amerikanska makaroner .

Smaka väl okej , nu kollar jag på tv , Underbar och älskad av alla på 4:an .

Nu är reklamen slut så nu åter till tvn :p


Ha´de , puss Jenny :)

Ovido - Quiz & Flashcards