19900327

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Jenny Burman - 13 maj 2010 15:02

Nu vill jag ha hem min sambo , JAG SAKNAR HONOM !

Puss


Av Jenny Burman - 13 maj 2010 12:45

Går alltså in i vecka 36 idag så jag bjussar på en magbild för den som är intresserad :)


 


Pussas :)

Av Jenny Burman - 13 maj 2010 11:31

Hej :)


Idag är det torsdag och vi går in i ny vecka , nu är det endast 5 veckor kvar tills den lille är beräknad att komma .

Men den får som sagt komma tidigare om den känner för det , inte mig emot , snarare tvärtom :p hehe

Iaf , i måndags var vi iväg på föräldrargrupp eller föräldrautbildning va heter det ? Skit samma ni fattar vad jag menar .

Inte det intressantaste jag varit iväg på , tyckte inte det vart så m kt sagt som man inte redan kände till .

Hoppas att det blir lite mer intressanta frågor besvarade nästa gång som alltså är på måndag .

Vi var så klart yngst i gruppen , hade väl kanske räknat med det men det hade varit roligare om det kanske var ngn mer i våran ålder .

Eller ja det är ju svårt att gissa ålder ett av paren var väl lite yngre men dom var nog äldre än oss iaf :p haha .

Jaja , skit samma , nu går vi det här så har vi det gjort .

Undermedvetet kanske det är bättre än va jag tycker det känns som det är .

Jaha , mer den här veckan då , vad har jag gjort .

Jo jag har väl i princip varit hemma och sovit sovit och sovit , börjar känna mig lite sjuk igen så jag tog mig friheten att sova rätt så mkt både i tisdags och igår . Idag vart det väl halv lång sovmorgon , sover igentligen inte så mkt eftersom jag vaknar tre hundra gånger per natt och måste vända och vrida , gå och kissa eller så vaknar man bara ändå :p Hehe ,


Iaf , kul med kommentarer även fast jag bara hade fått tre var av en vart raderad på en gång , anonyma kommentarer är inget för mig , jag har sagt det hundra gånger och tycker inte jag ska behöva säga det igen , tycker ni kan stå för vem ni är som har dessa tankar annars lika gärna vara tyst .

Men lite mer kommentarer vore roligt tycker jag .


Dessutom kan jag inte förstå att folk tycker att jag har liten mage , liten i jämförelse med andra kanske , men vadå jag tycker den är enorm :p Haha , jaja , kanske bara jag som tycker det för att den är ivägen för just mig :p hehe


Mer då , ja du , vet inte om jag har så mkt mer att säga .

Tror jag avrundrar där , nu när jag kirrat internet hem hit en sväng oxå så kanske det blir ett eller ett par till inlägg innan denna dag är slut .


Ha´de pussas :)

Ovido - Quiz & Flashcards