19900327

Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Jenny Burman - 30 maj 2010 16:23

Jaha , då va det söndag igen , känns inte som det var så längesen det var det .

Idag är det mors dag så grattis på alla mödrar i landet , nästa år kan även jag bli firad då ;) hehe

Jag är fett sjuk , helt otroligt vilken förkylning jag åkt på och jag som hatar att vara förkyld , ja det tackar vi för .

Nej men seriöst så hoppas jag på att denna förkylning ger sig snart , har inte tid med detta nu jag eller :P

Är trött nog ändå , min kropp behöver inte en förkylning att ta reda på oxå , det räcker väl med det som redan är :p hehe

jaja , jag hoppas att min förkylning har gett sig till den lille kikar ut , har en känsla av att förlossningen kan bli lite jobbigare om man har feber och skit oxå , men det är väl bara att bita ihop och ta det som den kvinna man är , eller nå :p

Dagen har jag spenderat med att växla från soffliggandes till att springa i tvättstugan .

Tyckte det var lika bra att ta tagi det sista nu när det börjar närma sig så man är lite förberedd , slippa ta tagi tvätten det första man gör .

Nej men nu hoppas vi självklart på en bebis snart , både jag och dess fader går i väntans tider , det gör nog hela släkten på bådas sidor med , lite mer spännande är det ju oxå eftersom vi inte vet vad det är för krabat som gömmer sig där inne .

Ska bli kul att se vad det blir för ngt , om det blir en liten gosse eller en liten piga ;)


Nej nu ska jag spendera lite mer tid i soffan innan det är dax för tvättis igen , får se om min rygg går med på att ta disken oxå eller om den strejkar efter springet i tvättis , sånt som märks :p


Ha´de :)

Ovido - Quiz & Flashcards