19900327

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Jenny Burman - 31 maj 2010 10:46

...... för förkylningar !


Jag vill inte mer , snälla ngn ta över min förkylning så jag slipper skiten .

Vet inte om jag orkar sitta på föräldragruppen idag heller , även fast det är bara två timmar men va faan , sitta där och snora som ngt litet barn låter inte så frestande .

Och jag vill ju inte smitta folk , spec inte gravida kvinnor som snart ska till och föda , nej vi får se hur det blir .

Tåls att fundera på , men kanske känner mig lite piggare till fyra idag så vi kanske kmr iväg ändå .

Ingen idé att bestämma ngt nu .


Iaf så har jag inte vaknat lika många gånger inatt faktiskt , men visst har jag vaknat men det är skönt att kroppen får lite mer vila än den brukar få :p hehe

Nej nu kurrar magen , ska väcka min käre sambo som ligger däckad i sängen och sen ska vi käka frulle :p


Ha´de :)

Ovido - Quiz & Flashcards