19900327

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Jenny Burman - 18 maj 2010 17:19

Idag var en dålig dag precis som jag sa innan , både jag och Viktor känner oss hängiga och allmänt trött och slut . Så Viktor vart hemma idag och vi har legat här helt utslagna på soffan med fläkten på för värmen har tagit kål på oss .

Gloma på nyaste småstadsliv , ganska bra , eller över mina förväntningar iaf . Annars brukar det balla ur totalt när man gör för mkt av samma sak , men hela gänget är ju guld värda , man känner ju verkligen igen karaktärerna och visst bitvis blir det ju ganska långtråkigt men över lag helt kung :)

Nog om det :p

Dagen kmr fortsätta i soffan framför filmer , har laddat upp med tre nya så vi får se vad det är för skit :p hehe


Just det fick nyss ett samtal från Barnens Hus , barnvagnen har redan kommit :o

Och vi beställde den i fredags , han trodde att om vi hade tur skulle vi få den tidigast torsdag men nu kom den så här fort , helt fantasikt :)

Så när vi känner oss bättre så ska vi åka in och hämta den , men det är ju ingen panik för nu vet vi ju iaf att vi har en vagn som väntar på oss :)


Jaja , nu ska jag dra igen , blir inga långa inlägg idag men det får duga :)

Ha´de pussas :)

Av Jenny Burman - 18 maj 2010 11:48

Ingen bra dag , jag är trött , trött och åter trött . Fast jag precis vaknat och kl är snart tolv så är jag helt slut i kroppen .

Ena har jag sovit för mkt eller så är det bara en sån dag så Jenny ska vara trött idag :p hehe

Ja idag vet jag sjutton in te vad som händer , min käre man ska väl bort senare så då blir jag ensam , vi får se vad som händer :)


Nu ska jag pilla i mig en järntablett , vänta en halvtimme och sen pilla i mig ngt att äta :p


Ha´de pussas :)

Ovido - Quiz & Flashcards