19900327

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Jenny Burman - 23 maj 2010 12:42

Jag kom  på en grej , kanske vore smart av mig att börja packa en v äska som vi ska ha med till förlossningen ? Haha , det har jag helt glömt bort :p hehe


Lämna gärna lite smarta tips på vad man bör ha med sig förövrigt det nödvändiga till bebis som kläder och sånt ? :)


Ha´de :)

Av Jenny Burman - 23 maj 2010 11:52

Jaha , då va det Söndag igen helt plötsligt .

Hehe , tiden går fort .

Idag vet jag fasiken inte vad som händer , det är pissväder ute så blir förmodligen bara en hemma dag i soffan , jag får väl spendera några timmar själv i soffan först så får vi se när Viktor behagar komma hem :p

Han är ute på med Freddan , får se hur länge dom ska hålla på och fjanta med bilen eller vad dom gör :p hehe

Men nu tappade jag helt suget att skriva ngt mer , blir bara fjant om jag ska fortsätta så ni får nöja er med detta så länge så kanske det kmr ett till inlägg senare om jag har ngt att tillägga :p hehe


Ha´de :)

Ovido - Quiz & Flashcards