19900327

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Jenny Burman - 20 maj 2010 17:16

Halloj :)

Idag är det torsdag och jag går in i vecka 37 , exakt fyra veckor kvar tills den lille är beräknad .

Igår var vi upp till Hudik som sagt och kollade på förlossningen så nu vet vi vad vi ska göra när det är dax :p hehe , slipper vi surra runt i Hudik och leta runt , eller det var inte så svårt att hitta men nu vet vi exakt vart vi ska och hur det ser ut på förlossningen och BB och så , kanske lugnar lite inte för att jag varit nervös för det :p hehe

Ja nog om det , värmen tar kål på mig , men jag njuter av solen ändå :p hehe

Det är så varmt i den här lägenheten så man kan inte ha kläder på sig , eller naken går jag ju inte runt men mkt mer än underkläder går inte att ha , det går inte att sova på nätterna för värmen tar kål på en så man ligger fasiken bara och snurrar runt så sängkläderna ligger som en korv under en till slut , jobbigt läge :P hehe

Men men , även fast värmen tar kål på mig så plågar jag mig själv att sitta ute i solen och steka , i hopp om att man ska få lite färg på näsan :p hehe

Tvingar inte bara mig själv utan idag vart Viktor även utsatt för mitt tvång :P Hehe , alltid trevligt med lite sällskap .

Iaf dagen började med att jag och Viktor åkte till vetrinären med Boris , viktors mamma och pappas hund , han skulel vaccineras och Lena och Lasse jobbar ju så vi fick ansvar att göra det :p hehe , Sen hem , äta lite frulle , kolla lite tv och sen tvingade vi ut oss , eller rättare sagt JAG tvingade ut oss , vi låg i solen och jäste ett tag , sen började vi med tvätten , och under tiden maskinen tvättade så låg vi ute i solen , och sen bytte vi maskin och hängde tvätten ute och så fortsatte det ett tag så det vart ngn timme i solen idag , men vi får väl se om färgen vill lysa upp i mitt ansikte eller om det blir som vanligt .

Att jag är det blekaste i hela Sverige , hur mkt jag än är i solen :p hehe

Jaja , efter vi hade plågat oss i solen ngn timme , drog vi in och åt lite potatissallad och rostbiff , mumma :)

Sen kolla vi lite tv , och sen kom Jonas så då åkte Viktor och han iväg till korshögen tror jag och jag avrt ensam hemma i värmen :p hehe

har kolalt lite tv och nu sitter jag här , hoppas på att Viktor kmr hem snart så jag har ngn att prata med . Men iofs har jag ju fullt upp med tvätten än så lite längre får han vara borta innan jag tjatar hem honom ;) Hehe


Nu har jag inte så mkt mer att skriva och det känns som att mina inlägg bara blir virriga men men det får ni ta :) hehe


Ha´de , pussas :)

Ovido - Quiz & Flashcards