19900327

Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Jenny Burman - 29 maj 2010 19:26

Hallojsan :p


Idag är det lördag och jag och Viktor har spenderat hela dagen med att bara softa runt , har inte ork till mkt mer nu för tiden :p

Började med att vi vaknade vid tio , sen drog vi iväg mot Korshögen och kollade på när Viktors farfar pilla med sin amazon , var ngt med kylaren eller nå . Men dom löste det efter ett tag :p Hehe 

Sen for vi in mot stan , tog oss en korv på statoil , ooops , men det satt fint i magen ;) Hehe

Sen drog vi oss mot Bollnäs för att kika lite på marknaden :p

Gick där en sväng och handlade lite små grejer , jag handlade ett par nya foppisar och så vart det lite godis :p hehe , Viktor köpte även ett spel så han ska ha ngt att göra :p hehe

Ja sen for vi hemåt igen , kikade in hos Viktors mormor och morfar i regn vädret .

Shiiit vad det regnade ett tag :p hehe

Sen åkte vi hemåt mot Korshögen igen , drog fram brors vattenskoter så den slipper försvinna bland höggräset .

Sen bjöd Viktors mamma på mat , klyftpotatis och kött med bea :p

Satt kvar ett tag och snackade skit med Viktors far och sen hemåt och plocka reda på lite i lägenheten , gick ut med en hel del i förrådet så nu finns det lite mer plats , fast ändå för lite . Har ingen stans egentligen att göra av barnvagnen som vi hämtade igår , men men den får väl stå ivägen tills vi kommit på ngn smart lösning .


som sagt så hämtade vi barnvagnen igår .

Gårdagen började med ett bm besök för mig som sen hem mot Alfta , satt där ett tag sen kom bror hem och då kollade vi lite tv sen slutade mamma då åkte vi mot Söderhamn och hämtade barnvagnen sen bjöd mammsen på mat och sen åkte vi ivög med bror och mor så dom fick handla och sen skjutsade vi hem dom , det var i stort sett min gårdag , snabb sammanfattning bara :p hehe


Nu ska jag kika tv för mina höfter och min rygg protesterar nu :p hehe


Ha´de :)

Ovido - Quiz & Flashcards