19900327

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Jenny Burman - 26 maj 2010 20:38

Kunde bara inte låta bli , skulle skruva ihop spjälsängen jag fick av far idag och då kliade det i fingrarna så nu är den bäddad och klar .

Och mobilen hänger där den ska så nu är det bara en lite bebis som fattas :p


Mamma och pappa längtar efter dig hjärtat <3

Av Jenny Burman - 26 maj 2010 19:26

Jag är trött !

Konstant trött , precis lika som i början av graviditeten . Snälla låt detta vara över snart :p hehe

Jag vill ha våran myyyys bebbe här i min famn nu :p hehe

Idag fick jag en ny spjälsäng av min far och Monica , man tackar och bockar :p hehe

Så nu kan Hanna få tbx sin som vi fick låna av henne , men vi är tacksamma att vi fick låna den även om den inte kom till användning :p hehe

Iaf så sov jag till elva idag eller nå , fattar inte men jag är så sjukt trött nu för tiden .

Sen ringde mamma som vanligt :p hehe , har blivit en vana för henne tydligen att ringa och väcka mig :p hehe

Sen låg jag och Berta och myste en sväng och sen klev jag upp och så fick Bertis lite mat och jag åt frulle .

Sen for vi in mot stan , skulle in på banken och sätta in lite pengar men jävlar vilken tid det tog , tror jag satt där i 45 min innan det var min tur , va på väg att ge upp men var ju tvungen att få in pengar så jag kunde betala lite räkningar :p

Hehe , sen for jag och Berta ut till Sandarne och skulle kolla hur det gick för Monica med pappas lägenhet , hon var inte där så vi gick hem till Annelie och där satt dom alla och åt , även Monica :p

Så det vart sitta där ett tag och skicka pappa att han va i lägenheten och väntade så då gick vi dit , hjälpte till att plocka lite grejer i lägenheten .

Vart iofs inte så mkt hjälp från mig men jag ahr ju ingen kropp som är till för att konka grejer nu heller , jag gjorde det jag kunde :p hehe

Sen plocka jag in lite små grejer i bilen som jag vela ha och som pappa inte skulle ha kvar .

Var kvar ngn timme sen åkte jag hem och där väntade min köre sambo .

Packade ur bilen och sen for vi in till stan , vart latmat idag eftersom Viktor skulle iväg igen så vi tjockade lite Mc Donalds .

Sen handlade vi lite hundmat år våran lille gull Berta och sen släppte jag av Viktor så åkte jag hem och nu är han borta och jag ska väl hämta honom om ngn timme kan jag tänka mig .


Men nu orkar jag inte uppdatera nå mer .

Förresten ska bli kul och se om jag får in nå föäldrapenning i morgon , jag hoppas faan det , har ngn räkning till som måste betalas :p hehe


Ha´de :)

Ovido - Quiz & Flashcards