19900327

Direktlänk till inlägg 22 november 2009

Rubrik saknas

Av Jenny Burman - 22 november 2009 17:41

Hoppla :)

 

Åkte hem till mamma i torsdags med Viktor men han åkte hem på kvällen för han skulle jobba dagen efter , men det blidde tydligen inget fick han veta morgonen efter . Så han hade kunnat sovit med mig men men , det kmr ju fler nätter :p hehe

På fredagen gjorde jag inte mkt all , slappade hela dagen sen på kvällen bakade vi tårta åt Jonas som fyllde år i igår :p

Fredagen gick och jag och mamma satt i soffan och roade oss med Idol tittning , helt okej och bara spendera en hel kväll med mamma i soffan , händer inte allt för ofta :p hehe

Lördag då , ja va ska man säga .

Vaknade kl 7 på morgonen typ av att mamma skulle till jobbet , kunde inte somnade om så jag kröp ner i soffan med varm oboy och macka :) Mums , mysigt :p

Tände lite ljus och satt och mööös alldeles för mig själv , sen vart det prata i telen i typ två timmar , sen ut med Berta sen ringa Viktor , och sen gjorde jag inte mkt mer än att jag satt och smsa hela dagen och pratade i telen :p

Senare på dagen bestämde jag och Viktor att han skulle komma och mysa med mig och så äta tårta då så klart eftersom Jonas fyllde 17 år grattis till honom :)

Kvällen gick och vi hade mys i soffan .

Kollade tv tills kl va ty 2 på natten , helt otroligt att jag klarade av att vara vaken så länge med tanke på att jag vaknade kl 7 :p

 

Så idag är det söndag och dagen har flytit på , vaknade väl vid elva halv tolv ngt tag sen dess har vi bara lata som vanligt , men funderar på om jag ska ta en rejäl promis med Berta så hon får röra sig lite mer än våra kiss promenader som hon iofs inte mår dåligt av , är ju inte så att jag har världens allertaste hund . Men inte dör hon av att röra på sig heller :p

 

Iaf , annars ikväll vet jag inte vad som händer .

 

LÄNGTAR som en tooook till Ullared nu , 4 dagar kvar ! :)

Och så längtar jag så klart till Julafton och snön och allt mys :)

I veckan blir det julpyntning har mamma lovat :)

Myyyyys ;)

 

Ha´de :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Burman - 12 november 2010 14:33

Ja , igår vart det en tripp till Alfta , det behövdes . Va helt underbart att få lite ensamn tid med Johanna , bara snacka skit och va precis som förr i tiden . Träffade även på Miia på bussen till Alfta , det var ett trevligt litet återseende :)...

Av Jenny Burman - 10 november 2010 14:04

Ja äntligen är det lite vitt ute . Det har man längtat efter . Idag när jag klev upp så hade jag en julkänsla i kroppen , precis så som det känns när man kliver upp när man ser julpynt överallt , snö på hustaken och backen och en gran som lyser upp...

Av Jenny Burman - 9 november 2010 23:30

Jaha då va hösten slut oxå , även om jag inte tror att denna snö kmr ligga kvar så kan man väl fortfarande säga att det är vinter :p   Jävlar va jag är sugen på att ta med Melvin på typ öppna förskolan eller nå liknande , hmm tål att funderas på ...

Av Jenny Burman - 9 november 2010 17:33

Ja idag är det Tisdag och jag tycker att jag precis klev upp men kl är snart sex , herregud dagen har flygit iväg . har fixat lite här hemma idag , städade klart det lilla som vart kvar sen igår sen satte vi upp en lampa i köksfönstret , jag sydde ...

Av Jenny Burman - 8 november 2010 22:36

Eller snarare städa städa städa fram din sura min...... Nej riktigt så illa är det väl inte men herregud va jag inte kände för att städa idag , det är förmodligen därför vi fortfarande håller på :p Men snart så är det skinande rent ! Lillkillen...

Ovido - Quiz & Flashcards