19900327

Direktlänk till inlägg 30 december 2009

:)

Av Jenny Burman - 30 december 2009 01:19

Hoppla :)


Har gjort om bloggen nu så får vi se hur länge jag är nöjd med det :) hehe


Dagen har varit så där , segt till och börja med .

Känner att jag inte alls har ngn energi över till ngt alls , trött och slut och har ingen lust med ngt alls .

Dagen började iaf med att jag vaknade vid tolv tiden , la mig i soffan och slappa framför tvn , då ringde dom från soc och vela ha fler papper av mig så det var bara att åka dit idag oxå .

Tog med mig Bertis så jag slapp åka själv :p hehe , sen hem , handla mat och hem och slänga sig framför tvn .

Senare dax för matlagning , vart wok . Gott gott :)


Sen hörde Jessica av sig så gick och mötte henne efter jag hade ätit .

Blir att hon sover här inatt , så slipper jag sova själv ;) Hehe ,

Vi gick och släppte Berta en sväng så hon fick springa av sig , trodde jag iaf men hon var inte så pigg på det . Lite för kallt åt henne tror jag , men det klart -21 grader , då vill inte jag heller springa i snön , haha :)


Sen in och kolla tv , sen gjorde vi kola . Såg ut som den skulle bli vääääldigt misslyckad där ett tag men det rätta till sig :)

Gott vart det :p

Sen film , vart nyaste Wallander , Skytten :)

Och nu har jag hjälpt  henne skaffa blogg och hon hjälpte mig göra om min :)

Alltid bra med lite goda råd :) Haha .

Nu blire nog kväller snart :)


I morgon kmr nog Johanna och leker en sväng , sen kmr Viktor senare på kvällen , Myyyyyyyys har saknat honom :)


Jaja , skriver mer ngt tag , ni har fått en liten uppdatering nu iaf :)

Ni får ha det så bra :)


Pussas :)

 
 
JessicaOlsson

JessicaOlsson

30 december 2009 13:59

Roligt har jag haft (y)
:D
pöss på dej :D

http://19980405.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Burman - 12 november 2010 14:33

Ja , igår vart det en tripp till Alfta , det behövdes . Va helt underbart att få lite ensamn tid med Johanna , bara snacka skit och va precis som förr i tiden . Träffade även på Miia på bussen till Alfta , det var ett trevligt litet återseende :)...

Av Jenny Burman - 10 november 2010 14:04

Ja äntligen är det lite vitt ute . Det har man längtat efter . Idag när jag klev upp så hade jag en julkänsla i kroppen , precis så som det känns när man kliver upp när man ser julpynt överallt , snö på hustaken och backen och en gran som lyser upp...

Av Jenny Burman - 9 november 2010 23:30

Jaha då va hösten slut oxå , även om jag inte tror att denna snö kmr ligga kvar så kan man väl fortfarande säga att det är vinter :p   Jävlar va jag är sugen på att ta med Melvin på typ öppna förskolan eller nå liknande , hmm tål att funderas på ...

Av Jenny Burman - 9 november 2010 17:33

Ja idag är det Tisdag och jag tycker att jag precis klev upp men kl är snart sex , herregud dagen har flygit iväg . har fixat lite här hemma idag , städade klart det lilla som vart kvar sen igår sen satte vi upp en lampa i köksfönstret , jag sydde ...

Av Jenny Burman - 8 november 2010 22:36

Eller snarare städa städa städa fram din sura min...... Nej riktigt så illa är det väl inte men herregud va jag inte kände för att städa idag , det är förmodligen därför vi fortfarande håller på :p Men snart så är det skinande rent ! Lillkillen...

Ovido - Quiz & Flashcards