19900327

Direktlänk till inlägg 22 maj 2010

Lördag 22 Maj

Av Jenny Burman - 22 maj 2010 23:33

Jaha då var man hemma igen .

Som jag skrev tidigare vart det en roadtrip till Alfta idag .

Viktor skjutsade mig så jag slapp åka buss , tack för det min öngel ;)

Kom väl till Alfta vid halv tolv , tolv eller nå kanske :p hehe

Jag och mamma satt ute på balkongen och snackade i värmen , underbart väder :p

Satt i några timmar sen bestämde vi oss för att ta och rasta bilen lite , avrt en trip upp till Mossbo , kolla efter lite grejer men hittade så klart inget .

Så passade vi på att kika in till Svea och Lars och kolla läget , allt var bra där och det vart självklart lite fika och prat :p

Sen sprang vi förbi vid Ellinor och Larssa och kollade deras hus som dom håller på att renovera för fullt , köket var UNDERBART .

Både jag och mamma vart dööööö kär i köket , badrummet oxå skit fint och tvrummet lika så .

Ja tänk om man kunde köpa ett hus och inreda precis HUR man vela , det vore väl drömmen det :p hehe

Det kmr säkert ngn dag det med , nu får vi ta det där med barn biten först , sen leta heltidsjobb åt både mig och Viktor så kanske vi kan börja disskutera hus sen :p hehe , men både jag och Viktor vill ju ha hus så ngn dag blir det med all säkerhet ett litet fint hus ngnstans :p hehe

Men tills dess så får mitt hus leva i mina drömmar , och det är ju fett mkt billigare att renovera om det bara är i drömmarna , kan jag måla om och greja hur mkt jag vill ;) Hehe

Iaf , efter en trip till Mossbo så hoppade mamma in i duschen efter hemkomst , Jonas duschade , jag målade naglarna under tiden och sen for vi mot Maxim för att avnjuta en middag med Suss och Jesse :p

Mumsa mat blev det och massa snack :p

Miia kom förbi gående hon med så vart lite snack med henne med :p hehe , hon passade på att klappa lite mage eftersom hennes inte är lika stor ännu :p

Sen for hon vidare och vi fortsatte vårat prat , sen vart det lite kyligare ute så vi bestämde oss för lite kaffe och götta hemma hos Suss , vi åkte hem och hämtade vuxengötta åt dom som ej har barn i magen och så for vi vidare till Suss sen .

Vart glass och saft för min del , lika gott det :p hehe

Och så kollade vi lite tv , fastnade vid speddwayen :p hehe , lite halv intressant om man engagerar sig lite i det :p hehe

Sen for jag och mamma hemåt , kollade lite tv och sen kom Viktor och hämtade mig igen och nu är jag hemma .

Dö trött som satan så jag tänkte bara uppdatera lite så blir det sängen för mig sen :p

Men nu har jag inget mer att skriva , vi hörs i morgon  ;)


Ha´de :)

 
 
MiaMaria

MiaMaria

23 maj 2010 18:56

Det va trevligt att få säga hej. Va ett tag sän, kan man säga :P hehe!

http://mammasgullunge.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Svar till MiaMaria

23 maj 2010 19:48

Ja det var trevligt :p hehe , :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Burman - 12 november 2010 14:33

Ja , igår vart det en tripp till Alfta , det behövdes . Va helt underbart att få lite ensamn tid med Johanna , bara snacka skit och va precis som förr i tiden . Träffade även på Miia på bussen till Alfta , det var ett trevligt litet återseende :)...

Av Jenny Burman - 10 november 2010 14:04

Ja äntligen är det lite vitt ute . Det har man längtat efter . Idag när jag klev upp så hade jag en julkänsla i kroppen , precis så som det känns när man kliver upp när man ser julpynt överallt , snö på hustaken och backen och en gran som lyser upp...

Av Jenny Burman - 9 november 2010 23:30

Jaha då va hösten slut oxå , även om jag inte tror att denna snö kmr ligga kvar så kan man väl fortfarande säga att det är vinter :p   Jävlar va jag är sugen på att ta med Melvin på typ öppna förskolan eller nå liknande , hmm tål att funderas på ...

Av Jenny Burman - 9 november 2010 17:33

Ja idag är det Tisdag och jag tycker att jag precis klev upp men kl är snart sex , herregud dagen har flygit iväg . har fixat lite här hemma idag , städade klart det lilla som vart kvar sen igår sen satte vi upp en lampa i köksfönstret , jag sydde ...

Av Jenny Burman - 8 november 2010 22:36

Eller snarare städa städa städa fram din sura min...... Nej riktigt så illa är det väl inte men herregud va jag inte kände för att städa idag , det är förmodligen därför vi fortfarande håller på :p Men snart så är det skinande rent ! Lillkillen...

Ovido - Quiz & Flashcards