19900327

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Jenny Burman - 6 oktober 2009 15:12

Jaha försöker mej på en ny blogg då eftersom jag inte minns lösen o skit till den andra o så kände jag bara för att skaffa en ny blogg ;) hehe ,

Ska försöka va lite mer flitig på den här bloggen :p Men de glöms lätt bort at man ska skriva :p


Som sagt alla som läser den här kmr förmodligen känna mej så ser ingen anledning att berätta en massa om mej .


Men kan ju alltid berätta lite om va jag gjort idag :)


Dagen började nästan som vanligt , jag var vaken vid si så där en halv nio i morse för att gå ut me hunden (vilket iofs inte e så vanligt eftersom jag bara haft henne en veckan men men) Va ut me hunden o sen gick in till älsk .

Kom dessutom en glädjande nyhet så här på morgonkvisten , kan inte säga allt för mkt om den men jag kan väl säga så mkt som att de syns ju förhoppningsvis snart va som va så glädjande ;)

Och som vanligt har jag inte fått så mkt mer gjort idag förutom att varit ute me hunden och umgåtts me Viktor . Just nu sitter jag och väntar på att han o hans bror ska komma tbx från tippen så jag slipper sitta här hemma ensam :p (Ja tycker ni at texten ser lite konstig ut, at de liksom fattas lite bokstäver här och där så e de förmodligen för att viktors tangentbord e k** i huvudet och inte förstår när man trycker på knapparna ibland :p)


Vet inte om det finns så mkt mer att skriva om förutom at jag nu har bestämt mej för att jag VERKLIGEN måste sluta röka , vi får väl se hur de går "/ men ska verkligen göra mitt bästa :)


Ni får ha de så bra jag orkar inte sitta här och skriva om ingenting , vet själv att det inte e nå roligt att läsa sånna inlägg :)


Kram o nyp i stjärten på er ;)



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards