19900327

Alla inlägg den 25 oktober 2009

!

Av Jenny Burman - 25 oktober 2009 11:30

Vart vaken länge igår typ 4 eller nå :p


Idag blir det Viktor så får vi se vad som händer :p


Ha´de !

!

Av Jenny Burman - 25 oktober 2009 01:45

Hehe , ja kvällen ja :p hehe


Började med att Johanna kom hit så vart det massa prat och jag började med mat , medans jag stod och gjorde mat så fick vi erbjudande om gratis mat på Max men jag kände inte för det så vi fick vänta tills jag hade ätit .


Efter jag hade äti så kom Emil och Good hit och hämtade oss så åkte vi till Bollnäs så folket fick äta :p

Efter det vart det ngt varv på stan sen hemåt för Emil skulle skjutsa Goods pappa och kompisar men när vi kom hem till Good så va ingen där , så dom ringde och fråga om dom hade fixat annan skjuts och det hade dom .

Så vi bestämde oss för att kolla film eftersom Emil skulle vänta på att hämta dom .

Det vart att vi såg Twilight , grymt bra film iaf :)

Nu läääängtar man till andra filmen , sen skjutsade Emil hem oss alla eftersom det var dax för honom att hämta folk , jag gick ut med Berta eftersom mamma inte var hemma så hade inte hon varit ut med henne . RIngde och frågade mamma vart hon var och hon var i Byn på party så jag lägger mej och kollar på tv nu så får vi se hur länge jag orkar vara uppe :)


Tack för underbart rolig kväll :)


Älskar dej Johanna <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards