19900327

Alla inlägg den 27 oktober 2009

!

Av Jenny Burman - 27 oktober 2009 18:30

Igår j*vlades datan med mej och Viktor , vi åkte hem till Alfta igår riktigt vrf vet jag inte , vi kände väl för det :p hehe

När vi kom hit så bestämde vi oss för att omformatera datan och greja . Så så vart det men sen j*vlades det där himla internet jag fick damp och gav upp och Viktor fortsatte men vi fick ingen ordning på det så det vart film ist till slut .


Idag iaf så åkte jag och mamma till Byn och köpte ny hundmat va nå erbjudande på nå mat så vi tänkte att vi kunde lika gärna testa det :)

Berta verkar tycka om det eftersom hon har ätit av det utan att man behövt anstränga sej med att blöta det och blanda med massa grejer , skööönt :)


Sen vart det äta :)

Sen en promenad med Berta och nu sitter jag här eftersom min Viktor är så duktig och har fått igång mitt internet igen :) Älskar dej du är bäst <3


I morgon blir det nog Söderhamn igen även om jag inte vill kanske , eller jo jag vill samtidigt som jag inte vill :)

Ska nog hälsa på Linn en sväng på hennes jobb och kolla om jag kanske ska börja jobba där , var pappa som ringde igår och frågade om jag var intresserad . Var väl lite tvekasam till en början men va f**n jag behöver ju ett jobb och det är inte lätt att få det nu . Hade bara tur att pappa ringde :)

Och jag behöver pemgar mer än ngnsin nu eftersom bebben och så ska jag ju försöka fixa en lägenhet så jag och Viktor kan bo tsm och försöka skaffa oss lite mer liv tsm :p hehe , så pengar behövs alltid :)

Jag hoppas bara att jag får jobb och att det går bra och att jag trivs och klarar av det :)


Nu ska jag nog sluta , har en pojkvän breve mej som inte diggar att jag nördar data :)


Magen är cool lugn för er som vill veta , känner inget alls :) Sköönt , värken är över även om jag bara hade det ngn gång ibland så var det längesen nu och illamåendet blir bara ngn enstaka gång :)


Ha´de :)


Btw , läääängtar tills vi åker till Ullared Johanna :) Sviiiiiiin kul !


Älskar dej Viktor Wickberg <3

Av Jenny Burman - 27 oktober 2009 18:12

Hoppas barnet blir cp!!

av VICTOR I förrgår kl 02:17 - IP: 213.112.207.152
Lite rolig kommentar om ni menar att det ska ha varit min Viktor som skrev det eftersom han inte stavar med c ;)
Dessutom tar jag inte åt mej när jag inte ens vet vem som skrivit det eller vrf man hoppas att ngns barn ska bli cp :)
Avundsjuka kanske ?
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards