19900327

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Jenny Burman - 8 oktober 2009 15:25

Jahapp idag är det torsdag och dagen har hittills sett ut i princip som alla mina andra dagar .


Jag vaknar , går ut med hunden , åkte till stan och handlade frukost , åkte hem och åt , gick ner och la mej en sväng till . Är så himla tröt nu för tiden så det är helt sjukt , jag bara sover och sover . Händer inte en enda dag att jag är vaken efter tolv på kvällarna ändå är jag huuur trött som helst på dagarna . Men men allt har väl en förklaring och jag tror mej veta vrf det är så här ;) hehe ,


Iaf efter jag hade legat en sväng och kollat på tv med Viktor så gick vi ut för att vänta på att Viktors bror än en gång skulle komma för att hjälpa Viktor städa på gården , så alltså blir det inte en händelserik dag idag heller :p Dom håller fortfarande på ute på gården och ska jag vara riktigt ärlig så känns det faktiskt som att det inte finns ngt slut på detta rensande bland grejer och skjutsande på skit . Alltså visst dom har fåt iväg väldigt mkt grejer men va faan det är inte kul att sitta här hemma ensam hela dagarna och det är inte kul att stå där ute och glo som ngt j*vla missfoster :p Well well i helgen får dom hålla på hur mkt dom vill utan at jag ska behöva gnälla över det ;) hehe .


Jag håller på att tvättar lite här hemma nu , eftersom jag lovade Lena det igår . Så då är det väl lika bra att göra det . Iofs är det ju bra för jag behöver ju ha kläder tvättade jag me så :p Så nu ska jag snart hänga lite tvätt och köra en till amskin så får vi se om jag orkar ngt mer sen ;) hehe .


Iaf i morgon ska jag iväg på spännade saker iaf , och jag hoppas för allt i världen att det går bra . Johanna följer med mej eftersom Viktor inte kan i morgon . Tack för det stumpan , du ställer alltid upp på mej och det betyder grymt mkt :)

Så i morgon kmr nog Jenny va världens nervösaste flicka men jag hoppas att det går som jag hoppas ?


Så efter mitt lilla äventyr så ska jag åka me Johanna till Alfta , så ska vi hitta på ngt skojjigt .

Sen på kvällen blir det iaf film tittning hos Good med Johanna , Nyström och Linnea tror jag :) Blir nog skojjigt :)


Jaja , nu finns det väl inte så mkt mer att säga .

Ska nog hänga tvätt snart fär maskinen är nog klar vilken sekund som helst så måste dra nu :)


Bye bye , ha´de :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards