19900327

Alla inlägg den 22 oktober 2009

!

Av Jenny Burman - 22 oktober 2009 16:59

Jahapp , då har man precis duschat .

Sköööönt som satan , vart huuuur svettig som helst när jag var ute och gick , klädde nog på mej lite för mkt tror jag :p hehe

 

Ja min dag har väl inte varit så spec innehållsrik som vanligt , vaknade otroligt sent idag men det är väl inte så konstigt med tanke på att jag inte kunde sova inatt .

Vaknade nog kvart i tolv eller nå sånt tror jag och då var min bror hemma så han var såååå gullig och gick ut och gick med Berta så jag slapp det iaf . Var hemskt trött och hade ont i kroppen när jag vaknade så det var skönt att kunna lägga sej framför tvn bara och slappa ett tag till .

Eller ett tag till , låg väl och slappade hela dagen fram och tbx :p

Idag bestod dagen alltså bara av tv tittning , ja och så ringde jag och pratade med arbetsförmedlingen oxå då så klart .

Ska försöka ta mej in dit i morgon , kanske samtidigt som Viktor ska på trafikskolan ? Hmm det kanske är smart :p hehe

Ja iaf , idag bestämde jag mej för att nu får det vara slut på plågorna så jag åker till Viktor idag , behöver verkligen en stooooooor kram och en helt underbar puss , vilket jag VET att Viktor kan ge mej .

Ska bara äta så drar jag :)

 

Iaf så blev jag j*vligt irriterad idag när jag gick och mötte mamma på jobbet , hur f**n kan man vara så j*vla pantad att man häver ur sej en sån grej ?

Ja jag märker då vem som är lik vem jag .

Hon kunde väl fått sagt det själv , eller ännu bättre jag kunde väl fått sagt det själv ?

Jaja , så nu vet ju alla på jobbet oxå . Hade kanske velat att det skulle gått lite längre tid innan dom fick veta för nu vet jag ju precis hur snacket går .

Men men det är ju inget jag skäms över och inte mamma heller så det spelar inte så stor roll så men det är liksom lite tråkigt att man inte kan få säga ngt själv ngn gång utan att andra ska förstöra hela tiden .

 

Men men :)

Känner att jag klagar j*vligt mkt i min blogg , men det är liksom en del av min vardag , att klaga alltså :) hehe

Plus så känns det mkt bättre när man fått skrivit av sej lite , då kan man gå tbx till att inte bry sej längre :)

 

Nej nu ska jag hjälpa mamma med maten , ska göra i ordning lite sallad till fisken ;) MUMS !

Vi får se om det kanske blir ett till inlägg idag :)


!

Av Jenny Burman - 22 oktober 2009 13:41

Nu har jag bestämt att jag åker till Viktor idag , saknar ihjäl mej ju .

Hade as svårt att sova inatt , vet inte men jag börjar bli så j*vla känslig , gråter f**n för ingenting .

 

I morgon ska jag försöka komma iväg till arbetsförmedligen . Får vi se hur det går .

 

Ska se program jag missat av ensam mamma söker nu :)

 

Ha´de !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards