19900327

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Jenny Burman - 19 oktober 2009 15:17

Hur f**n orkar du ?

Vad håller du på med ?

Hur har du kunnat bli så här ?

Hur står du ut med dej själv ?

Hur f**n kan man va så jävla dum ?

Det är ju bara du som kmr bli lidandes av det här .

Du förstår ju inte ens vad du gör .

Vrf , vrf , vrf , vrf ?

Alltså lilla vännen hur kan man vara så dum ?

Vad är det med dej ?

Jag känner inte igen dej .

Hur kan du vara så dum så du håller på så här ?


Jag förstår inte vrf du hela tiden ska vara värre än andra ? Vrf kan du inte bara vara glad för ngn annans skulle och låta folk ha det bra . Nej då måste du komma med samma sak men värre . Du är en mytoman som hela tiden måste stå i centrum och ha all uppmärksamhet . Så fort du märker att ngn annan står i centrum måste du göra ngt så att all uppmärksamhet hamnar på dej igen . Och vrf ljuger du så om andra människor , tror du ens att folk tror på dej längre ? Nej det gör dom inte för det har hänt FÖR mkt i ditt liv för att ens hälften av sakerna ska vara sann . Alltså jag tycker så jävla synd om dej för att du håller på så här . Men samtidigt blir jag sååååå förbannad för att det hela tiden ska behöva vara ngt , för att du hela tiden ska komma på ngt nytt . Tror inte ens på din nya lögn , hur f**n kan man vara så j*vla dum och ljuga om en sån sak . Åååååååååååååååååååh , jag orkar inte !


Förstår om det var ett ganska konstigt inlägg som man inte förstår så mkt av men jag måste bara skriva av mej .


Förlåt !


Av Jenny Burman - 19 oktober 2009 15:00

Jahapp , jag som skrev at jag skulle ha mkt tid till att skriva blogg idag :) Haha , så vart ju inte fallet .


Inatt va det otroligt drygt , fy faan har inte varit med om värre .

Jag somnade och då var allt lugnt , visst jag frös och kände mej lite hängig men inget mer med det .

Sen vaknade jag vid 3 tror jag hon var , frööööös som en gris och kände hur himla varm jag va , hade ont i heeeeeeeela kroppen . Var enda lite led värkte på mej , huvudet kändes som att det skulle sprängas vilken sekund som helst .

Försökte att Viktor skulle värma mej men det var bara värre , eftersom han var kallare än mej så frös jag ännu mer . Fick rulla in mej i täcket och försöka värma mej själv . Usch det var det hemskaste jag varit med om på länge .

Lyckades somna om efter en timme eller nå , sen var jag helt död i morse när Viktor skulle iväg , kmr knappt ihåg ngt alls från i morse .

Somnade iaf om fortare än jag hade vaknat . Sov till typ halv elva tror jag . Då var jag tvungen att kliva upp och kissa och ut med hunden och äta ngt för jag var sjukt hungrig .

Men det smakade inge gott alls med frukost så det vart inte mkt ätit .

Efter det så skickade Viktor och frågade om jag kom in nå till stan till halv ett när han hade lunch så han fick åka till trafikskolan och plugga lite körkort .

Först så visste jag inte om jag skulle orka men jag pallra mej in mot stan vid halv ett iaf och hämtade honom , kändes lite bättre iaf när jag fick komma ut i friska luften ett tag .
Så satt vi på trafikskolan en sväng och sen skjutsade jag tbx honom så satte han sej och käkade och jag gjorde honom sällskap .

Efter ett tag så var det dax för honom att återgå till arbetet , så jag åkte in och köpte lite mat sen åkte jag hem igen .

Hem och ut med hundarna och äta .

Sen ringde Johanna så har pratat lite med henne nu , och nu skriver jag blogg :)


Nu är det bara att vänta på att Viktor kmr hem , han kmr väl vid fem tiden kanske om inte senare . Beror på hur mkt det är att göra . Hoppas det inte är allt för mkt folk :) Så jag hinner träffa honom en sväng .

Senare idag blir det att hämta mamma inne på station och åka hem till Alfta . Ska bli skööööönt att komma hem till Alfta en sväng faktiskt , och skönt att mamma kmr hem :)


Var över två veckor sen jag träffa na , nästan tre veckor tror jag .

Märks verkligen hur mkt mamma betyder för mej nu när hon är borta .

Man saknar alla våra pratstunder och man kan ju lugnt säga att vi har endel att prata om :)


I morgon ska nog mamma ringa på en lägenhet , men förmodligen så är den redan tagen eftersom det var ngn annan som skulle kolla på den idag . Men man kan ju iaf hoppas :)


Nu ska jag försöka hitta ngt att göra så får vi se när älsk kmr hem och myser med mej ;)


Ha´de !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards