19900327

Alla inlägg den 21 oktober 2009

:)

Av Jenny Burman - 21 oktober 2009 23:24

Nu du j*vel hoppas jag på det här , ringer i morron så får vi se vad det blir .

 

Vill bara säga att jag saknar dej enormt Viktor !

Vill ha dej breve mej nu , du är det bästa i mitt liv !

Älskar dej mer och mer för varje dag <3

 

NattiNatti !

!

Av Jenny Burman - 21 oktober 2009 18:30

Var lite less när jag skrev förra inlägget .

Har väl gått över lite nu , kan ju säga att jag tappar humöret väldigt lätt nu för tiden . usch inte kul .

Men det är inte roligt att bo hemma när man ska bild familj men det löser sej nog verkar det som nu , måste bara ringa arbetsförmedligen ngn dag nu och se . Det löser sej nog till det bättre skulle jag tro även om jag inte har ngn bara uppfattning av dom .

Men men nog om det .

 

Vissa dagar kan jag inte bara förstå att jag är med barn , vissa dagar känns det bara som att jag drömt .

Att jag ska gå flera månader och tro att jag är med barn och så är jag inte det .

Nej men det kan vara dom dagarna jag är på dåligt humör det känns overkligt och jag bara ser negativt på allt och tror det värsta :p

 

Iaf är det lugnt med magen nu för tiden , sköööönt :)

Slipper jag oroa mej :)

 

Skriver kanske mer sen :)

Ha´de !

Av Jenny Burman - 21 oktober 2009 15:57

Jag hatar allt !!!!!!

 

Jag känner verkligen inte för ngt alls nu längre .

Jag vill flytta , jag vill inte bo här , jag vill bo själv .

Jag vill ha ett eget liv , vill aldrig mer bo hemma .

Jag är bara så less på allt .

Jag vill f**n aldrig leva fattigt men det är just det jag gör nu . Fy f**n !

JAG VILL HA EN EGEN LÄGENHET NU !!!!!!!!!!!!!!

Av Jenny Burman - 21 oktober 2009 11:36

Hejsan hoppsan !

 

Nu har man precis äti lite och sitter här och muppar .

Alltså jag har såååååå tråkigt , fy f**n vad det suger att bara gå hemma hela tiden .

Ringde och pratade med hc idag med tanke på den nya influensan (svininfluensan) , eftersom gravida är riskgrupp och ska bli vaccinerad av dom första så var vi tvungen att ringa och prata med dom .

Dom tyckte jag skulle fråga bm och så hade dom för sej att man läre vara i tredje månaden så ska väl få fingrarna ur röven och ringa ngn dag .

Men jag vet sjutton inte om jag vill vaccinera mej eller jo eller nej , jag vet ju inte .

Vill samtidigt som jag inte vill , vi får se ska prata med bm så får vi se sen vad vi kmr fram till .

 

Idag vette sjutton vad som händer ska prata med vetrinär om att vaccinera hunden , är dax för det nu .

Sen blir det väl inte mkt , vi får se vad det blir .

Ska försöka tjata på mamma att vi ska hitta på ngt :p hehe

 

Men nu orkar jag inte skriva mer , vi hörs :)

 

Ha´de !

 

Saknar dej Viktor Wickberg !

Älskar dej ! <3

Av Jenny Burman - 21 oktober 2009 10:00

Ja igår vart det ett besök på akuten , har ingen lust att skriva här vrf men jag kan ju säga att det har INTE med magen att göra .

Så ni behöver inte gå och snacka om att det vart nå fel på det när ni nu vet att det inte har med det att göra .

 

Vart iaf inget gjort óch idag är det mkt mkt bättre .


Ha´de !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards