19900327

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Jenny Burman - 13 oktober 2009 21:15

En helt vanlig tisdag är det idag , som vanligt har dagen inte varit spec händelserik .

Det vart inge Andra avenyn igår heller :p Det vart fruktstund och Kvarteret Skatan , halv tråkigt program faktiskt . Inte tyckte jag att det var så bra som folk får det att låta iaf . Men men .

Efter det så vart det kväller för både Jenny och Viktor . Förstår inte jag har börjat vara vaken sent igen , inte kul .

Tycker det var mkt skönare när man somnade vid senast tio . Man var mkt piggare på mornarna , nu är det ju en pina när man ska kliva upp och ut med Berta . 

Well well .


Som sagt dagen har som vanligt inte varit så händelserik .

Vart lite tvättning idag med , det finns tvätt till oändelse här hemma . Så jag har bestämt mej att jag tar tagi det eftersom jag ändå bara går här hemma hela dagarna och inte gör ngt medans Lena och Lasse jobbar :p Snällt av mej jag vet :)

Jag och Viktor gick även igenom dom kläderna jag tvättat och sorterade de i högar så det bara var att plocka in det i garderoberna för Lena och Lasse sen .

Sen kom VIktor på att han vela ha sina kläder nere i garderoben nere på sitt rum , vilket jag har sagt till honom ett tag nu att han borde . Så det blev att gå igenom garderobern och städa ut byrån . Sen var resten av rummet städat med så slapp vi det sen :p Så nu har vi bäddat ihop min soffa och sitter i den nu ist för att ligger i den . Så ska vi väl kanske se till att rummet uppe blir städat som vi började med förra veckan som inte kom ngt längre . Hehe :)

Jaja iaf mot kvällssidan kände vi båda av hungern och jag var sjukt sugen på ngn slags sallad , så vi åkte för att handla och det blev ost och skink sallad , och nu sitter vi här och ska alldeles till att äta lite kex och ost med lite räkor . Lyyyyyx ;)

Men man kan kanske räkna det som en försenad 6 månaders firande liksom :p Vart inte så mkt firande på halvårs dagen eftersom vi just då var uppe i Hede med far min :p

Men vi firade kanske lite , vart ju bad och förlovning där så lite fira vart det ju :p


Ja som sagt nu blir det kex och ost med räkor och så blir det Andra avenyn eftersom det inte blivit ngt dom här dagarna det igentligen skulle ha blivit det :) Hehe ,


Magen är lugn , känns faktiskt inte som att jag är med barn ens eftersom det liksom inte syns eller märks spec . Jag menar , visst är jag lite illamående fram och tbx men det har jag ju liksom varit förr oxå och det är liksom inget märkvärdigt . Men men , det märks väl mer framöver , snart hoppas jag :)


Ha´de :)



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards