19900327

Alla inlägg den 5 januari 2010

Nu

Av Jenny Burman - 5 januari 2010 23:33

säger Jenny godnatt :)


Pussas ;)


Saknar dig Viktor <3

Av Jenny Burman - 5 januari 2010 20:27

Ja idag va det sovmorgon som vanligt :)

Sen upp och käka lite frulle sen bestämde jag och mamma att vi skulle dra till Bollnäs för jag va sugen att kolla på Jysk och mamma skulle handla lite , men iaf slutade med Jysk , vart lite små saker köpta till hemmet som förmodligen jag och Viktor får :p hehe ,

Sen Elgiganten och kolla data åt Jonas och kola tv och disk maskin , vi får se vad det blir men mamma paxade en data som Jonas ska kolla på sen iaf , ska dit nästa vecka så Jonas får se och så köper dom den då isf :)

Sen vart det Apoteket för jag behöver lite vitaminer får vi se om jag känner mig lite piggare sen :p hehe .

Sen vart det ICA Maxi och köpa på oss lite mat :) Hehe , sen hem och packa upp och äta .

Dagens mat vart fiskbullar och potatis , och ja jag tycker det är JÄTTE gott :) hehe

Nu på kvälls sidan så har vi ringt på en lägenhet vi ska kolla på på torsdag , hoppas hoppas , ingen skulle bli lyckligare än jag .

Men det hänger ju på soc så vi får se .

Annars ska det nog lösa sig på ngt sätt hoppas jag :p

Men men , sen så har det bara varit slapp framför data och tv och snart blir det ostkaka med saftsås :) ÄLSKA !


Nej men nu har jag inte mkt mer att skriva , ni får ha´de :)


Pussas :)

Av Jenny Burman - 5 januari 2010 20:01

"Syns ju ingenting :s"

Svar : Om man nu inte tycker att det inte syns ngt vrf kommenterar man ens då för ? Och vem är den fega skit som inte vågar stå för vad man tycker ? Ska man kommentera kan man ju iaf våga stå för vem man är . Men nu är det ju så att jag vet själv hur jag sett ut och jag vet att du är den enda som sagt att det inte syns . Sen kan man ju inte bedömma så mkt efter bilder .

Sen finns det säkert folk som tycker att jag alltid sett ut så där , men då behöver man ju inte kommentera som sagt .

Hade varit en helt annan sak om du hade vågat stått för vem du är .


"Syns ju ingenting :s , du har ju alltid sett ut sådär"

Svar : Samma svar till dig , läs ovan .

Även fast jag tror att det är samma som skrivit :p



Jag orkar inte ta åt mig av att folk tycker att det inte syns ngt , och tycker att jag alltid varit så stor .

Men snälla människa , har du sett mig på sistone ?

Har jag alltid sett lika ut hela livet eller , kan ju säga att jag är en sån som gått upp och ner i vikt hela tiden , påstår aldrig att jag varit "smal" .

Men att folk ens orkar bry sig , det är just därför man aldrig lägger ut bilder för det är alltid folk som kommenterar och inte vågar stå för vem dom är .

Det är inte det att folk kommenterar ngt negativt jag stör mig på , det är det när dom inte vågar stå för vem dom är .

Jag bliiiiiiiiir tooooookig när man ska kommeterar och tracka ner och tro att man är tuff bara för man vågar stå för vad man tycker , men man glömmer den lilla saken att man står inte för vad man tycker om man inte vågar stå för vem man är . Så hädanefter vore jag glad om man inte kommenterar så länge man inte vågar skriva ut vem man är .

Jag ska inte behöva blocka allt jag har bara för att folk inte kan fatta att det är fegt att kommentera anonymt :)


Det var allt för mig , tack och hej :)

Av Jenny Burman - 5 januari 2010 01:10

Att folk verkar intresserade av hur magen ser ut så kmr lite bilder :p

Tycker själv att det börjar synas , tycker nästan jag är för "stor" för att bara va i vecka 18 :) Men men , vem vet det kanske ligger två där inne ;) hehe .



 

Kanske inte världens bästa bilder , men men får duga man ser ju lite iaf .

Ligger ner på dom två översta och står upp på dom nedersta :p

syns bäst på den nedersta till vänster , den till höger har blivit lite utdragen när jag försökte få den lika stor som dom andra :p hehe , men men :)

Ovido - Quiz & Flashcards