19900327

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Jenny Burman - 12 januari 2010 23:17

Jobbigt allt känns idag .

Jaja , hoppas ju att det ska bli bättre .

Hungrig är jag oxå , mitt tappra försök att inte äta ngt spec nu så här på kvällen gick ju inte spec bra .

Moroten mättade inte spec , inte va han spec god heller .

Nej fy , en tallrik fil kanske kan hjälpa mig .

Sen blir det kväller så denna skit dag kan ta slut ngn dag .

Vart ett skit inlägg som förmodligen inte är roligt att läsa men men , fick ju skriva av mig lite till innan sängen .


Godnatt på er , pussas !

Av Jenny Burman - 12 januari 2010 20:21

Jaha , cp dag .


Hatar att vara så här trött , är så less på att inte ha ngn energi , att ha konstant ont i huvudet och ont i hela kroppen .

Usch känner mig inte pigg alls , men det är ju som det ska med det skulle jag tro .

Men vette fan vad det blir av mig om jag ska må så här tills den lille är ute .

Men det kmr nog lätt vara värt det så , så länge allt är bra med lillen så får den ta hur mkt energi som helst av mig :)


Jaja , inget mer att skriva , vi får höras :)


Pussas :)

Ovido - Quiz & Flashcards