19900327

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Jenny Burman - 7 januari 2010 12:06

Ja då har man varit iväg på ultraljud , va sååååå nervös innan .

Va rädd att det var ngt som inte stod rätt till . Men allt va fint och vi fick se vårt lilla liv ligga där inne och röra på sig för fullt .

Det va det vackraste jag någonsin känt , fick tårar i ögonen bara av att se .

Har nog inte förstått förens nu att det verkligen ligger ngt i min mage , i min mage ligger blandningen mellan mig och Viktor .

Det vackraste som finns på denna jord växer just nu i min mage , åh blir tårögd bara av att tänka på det .

Mamma och pappa ÄLSKAR dig <3


Iaf så kom dom fram till att jag bf är en vecka senare , så jag går inte in i vecka 19 idag utan vecka 18 då alltså , vilket jag trodde jag gjorde förra veckan .

Men men dom läre väl veta det där :P Hehe , så tänker inte lägga in nå om vecka 18 eftersom jag gjorde det förra veckan .

Jo iaf måste jag säga att det var det sötaste jag sett när vi fick se hjärtat , man riktigt såg hur det slog och man såg dom fyra kammrarna :p

Åååååååh jag är VÄRLDENS lyckligaste !!!!!!


 

Bilderna vart inte såååå jätte bra för det var inte så lätt att se på mig sa hon :p hehe , så vi fick inte veta nå kön :)

Men man ser ju ryggraden och ansiktet på båda bilderna , och ngn liten hand och så :p

Första bilden ser det ut som h*n ligger och blåser bubblor eller som att han pussas :p Hehe , söting ;)


Jaja , nu ska jag vänta på att mamma kmr hem , hon slutar halv ett så ska vi nog iväg och kolla på en lägenhet :)


Ha´de :)


Jag är såååå lycklig , jag älskar mitt liv :)

Pussas <3

Ovido - Quiz & Flashcards