19900327

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Jenny Burman - 6 januari 2010 15:43

Ja i morgon gäller det , jag är nervös .

Men ser såååååååå fram emot att se den lille som ligger där inne och som vi ska få hålla i Juni .

Läääängtar som en tok tills i morgon , men samtidigt nervös för att allt inte ska va som det borde . Men men försöka tänka posetivt :p Hehe ,

Ska bli underbart att se den lille , och så tar vi nog reda på kön tror jag . Ska ta en sista disskution med Viktor ikväll när han kmr så får vi se , men det lutar åt att vi tar reda på .

Vill planera mer , vill kunna köpa saker som är spec till h*n .

Så är jag såååå sugen på att köpa barnvagn , kanske lite tidigt men va tusan :p hehe .

Passa på medans man har pengarna :p hehe .


Jaja , nu ska jag kolla om det är några av kläderna jag tagit hem från viktor som ska tvättas för nu blir det snart tvättstugan :p hehe


Ha´de :)


Pussas !

Ovido - Quiz & Flashcards