19900327

Alla inlägg den 25 januari 2010

!!!

Av Jenny Burman - 25 januari 2010 17:41

Jag VERKLIGEN hatar Alfta , men ändå så tvekar jag på om jag ska flytta härifrån .


Men ibland blir jag bara så less så jag bara vill härifrån !
Det finns så mkt jag hatar med Alfta , allt jävla skit snack , alla falska jävla människor som bor här , alla fega jävlar som säger en sak men gör ngt annat , trodde verkligen det även här fanns folk som kunde stå för vad dom säger men det har jag ju fått bevis på att det inte gör .

Jag hatar att ALLA ska lägga sig i allt , alla ska ha reda på allt om människor men dom vägrar fråga männiksan själv , nej då går dom runt och beter sig som små fjortisar och försöker få annat folk att ta reda på saker åt dom eller bara allmänt snokar .

Åhhhh , jag hatar små byar där skitsnack är en vardag och folk inte har bättre för sig än att lägga sig i andras liv .

Men för i helvete när ska folk växa upp och inse att man kanske ska reda upp sitt eget liv och leva efter det man säger innan man klagar på andra och klankar ner på allt och alla .

Det finns ju vissa som är värre än andra , och det som är mest skrämmande med den här byn är ju att det är inte ungdomarna som är värst , gammel kärringarna är ju tamefaan värre än dom små fjortisarna . Herregud vart är detta samhälle på väg .

Här i Alfta har alla fått för sig att dom ska spela perfekta familjen och sen sitta och snacka skit och klanka ner på andra , allt för att dölja vilken jävla skit familj dom egentligen är .

Nej fy faan , jag hoppas att jag inte blir så , jag tänker inte låtsas som att allt är så perfekt i min familj , att vi aldrig har ngt tjaffs , att jag och Viktor inte kan bråka tusen gånger på en dag och sen gå och snacka skit om andra som har ett förhållande där det är mkt bråk .

Nej fy faan , det är faan så att spenderar man hela sitt liv i en skit håla som Alfta så blir man tillslut psykiskt jävla instabil och det är faan inte konstigt att folk tar livet av sig här .


Nej fy nu gick jag kanske för långt men snälla , jag är såååå less på denna by .

Men va faan är det då som får mig att ens fundera på att vilja bo här ?

Det är så jävla sjukt !!!


Jaja , åter till tvn och den eviga väntan på lite mys .


Pussas :)

Av Jenny Burman - 25 januari 2010 16:04

Hola .


Dagen , seeeeg vart väckt i morse av att ngn ringde på okänt nummer men hann inte på det för det är såååå segt att kliva upp ur sängen för att gå fram till telen , det var alltså hem telen som ringde :p hehe

Gick iaf tbx till sängen och sov , vart väckt igen vid tolv av att pappa ringde .

Men det var bara bra så jag inte sov bort mer av dagen , men det var lite drygt .

Iaf , la mig och läste lite bok , Ego girl av Carolina Gynning , rätt bra bok .

Läre ju läsa ngt som inte handlar om barn som blir utnyttjade eller barn som far illa av sjukdom eller nå för då drömmer jag bara hemska hemska drömmar .


Sen vart det kolla lite data sen göra mat och nu har jag precis äti och sitter här .

Helt sjukt jag är typ inte hungrig längre , har ingen hunger känsla alls .

Kan vara för att Viktor inte är här , jag blir helt knäckt när han inte är här , blir deppig och allt blir helt cp med mig .

Nej nu får tiden gå fort så vi kan flytta ihop , tror allt kmr bli mkt bättre då .

Jaja , iaf han kmr ju idag så .

Han har lovat att göra mat åt mig , hehe , får se om jag orkar ngt eller om det får bli ngn annan dag .

Haha , ganska roligt att han ska göra mat , han har gjort mat åt mig EN gång på ett år , och då fick jag hjälpa till .

Han är grymt osäker i köket om man säger så , men jag vet att han kan om han vill .

Så nu får han ta och visa sina bra sidor i käket för nu har jag lagat mat i ett års tid typ :p hehe .


Jaja , nu hade jag inte mkt mer intressant att skriva men vi får väl se när nästa inlägg blir eftersom Viktor kmr ikväll , och som vanligt brukar det inte bli mkt skriva då :p hehe


Ha´de , Pussas :)

Ovido - Quiz & Flashcards