19900327

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Jenny Burman - 11 januari 2010 20:30

Jahapp , idag är det måndag :p

I morse klev jag upp vid halv nio-nio

Började med att ringa lite samtal , vart ju inte riktigt som jag tänkt men det blir nog bra :) hehe ,

Sen vart det frulle , sen av det bara att klä på sig och göra sig i ordning .

Sen bar det av mot Söderhamn , hem till Viktor , byta bil och sen Gävle :)

Åt en korv när vi kom fram sen släppte vi av Viktor i stan sen åkte jag och mamma till IKEA :)

Sviiiin kul som alltid att kolla runt och shoppa lite :p hehe

Hittade lite små saker , åkte igentligen inte dit för att handla , det enda jag hade tänkt mig var doftljus , men det vart lite mer små plock .

Mamma köpte nytt toa lock , ganska fränt , inget vi behövde men det var fränt :p hehe , så köpte hon nya salladsskålar och frukost skålar och sen vart det servetter och doft ljus , mkt mer än det vart det inte :p

Hehe , men alltid kul och kolla runt på IKEA :p

Bestämde att vi skulle åka dit och kolla efter säng åt mig och Viktor ngt tag :P

Efter IKEA for vi in till stan och hämtade Viktor igen :p

Sen for vi hemåt mot Söderhamn igen , Mc Donalds för Viktor , Barnens Hus och kollade lite på bebis grejer och barnvagnar :p Finns så mkt fint så :p hehe

Sen släppte vi av Viktor i stan och åkte vidare till honom och bytte bil igen , sen var det hemfärd mot Alfta som gällde .

Kom hem packa upp grejerna vi köpte och började med mat , pasta och tomatsås , MUMS!

Sen nu sitter jag här och nu kollar jag på Familjen Annorlunda :)


Blir kanske att jag skriver mer sen ;)


Pussas

Ovido - Quiz & Flashcards